لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

صفحه نمایش آیفون 12 پرو نازک‌تر خواهد شد

صفحه نمایش آیفون 12 پرو نازک‌تر خواهد شد

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش برای طراحی نازک‌تر صفحه نمایش آیفون 12 پرو است تا از آن طریق خصوصیات نرم افزاری بهینه‌تری را در تلفن‌های هوشمند نسل جدید خود ایجاد کند.

بر اساس گزارش وب سایت The Elec شرکت اپل تصمیم دارد تا دست کم یکی از تلفن‌های هوشمند خود را با نمایشگر نازک‌تر طراحی و آماده عرضه کند که به‌احتمال زیاد مربوط به آیفون 12 پرو خواهد بود. صفحه نمایش آیفون 12 پرو به صورت اختصاصی توسط شرکت ال جی تأمین خواهد شد و از تکنولوژی‌های جدید این شرکت استفاده خواهد کرد.

The Elec بر این باور است که ال جی در تلاش است تا از نسل ششم پنل های OLED خود برای ساخت صفحه نمایش آیفون 12 پرو استفاده کند. تولید انبوه این نمایشگرها از اوایل سال 2020 آغاز خواهد شد و به زودی تحویل شرکت اپل برای اسمبل کردن آیفون‌های جدید می‌شود.

ال جی خط تولید E6 خود را که مخصوص تولید نمایشگرهای سفارش داده شده توسط اپل است را مجهز به دستگاه‌ها و تجهیزات ویژه برای تولید انبوه این نمایشگرهای نسل ششم کرده است و به همین دلیل پیش بینی می‌شود که تولید انبوه نمایشگر آیفون 12 پرو که به صورت نازک‌تر طراحی شده صرفاً به شرکت ال جی محدود خواهد بود و شرکت‌های دیگر تأمین کننده پنل های نمایشگر OLED در این زمینه فعالیتی نخواهند داشت.

علاوه بر The Elec، خبرگزاری ETNews نیز در گزارشی جداگانه و موازی ادعای مطرح شده اخیر را تائید کرده است و اعلام کرده که این نمایشگرهای نازک‌تر مشخصاً به آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس مربوط خواهد بود و شرکت اپل با تولید این نمایشگرهای نازک‌تر علاوه بر کاهش حجم و وزن نسل بعدی تلفن‌های هوشمند خود، هزینه‌های مربوط به تولید آیفون‌های خود را نیز کاهش خواهد داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420