لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنترل گوگل استادیا سر و صدای زیادی دارد

کنترل گوگل استادیا سر و صدای زیادی دارد

شرکت گوگل به تازگی سرویس استادیا را برای اجرای بازی‌ها از طریق پردازش ابری ارائه داده است و حالا برخی از کاربران تجربه خود در استفاده از این سرویس به همراه کنترل استادیا اعلام کرده‌اند که دکمه‌های تعبیه شده در این کنترل بسیار پر سر و صدا و ناخوشایند هستند.

بررسی‌های اخیر از کنترل جدیدی که شرکت گوگل برای سرویس استادیا آماده عرضه کرده است حاکی از آن است که دکمه‌ها بسیار پر سر و صدا هستند و در زمان اجرای بازی‌ها به هیچ وجه حس خوبی را القا نمی‌کنند. این مسئله باعث می‌شود تا در زمان اجرای بازی‌ها کاربران سر و صدای بسیار زیادی را بشنوند که ناشی از فشار دادن دکمه‌ها است و به هیچ وجه باعث تمرکز کاربر روی بازی در حال اجرا نمی‌شود.

گفتنی است که این مشکل در نسل جدید کنترلر های گوگل برای سرویس استادیا ایجاد شده است و کنترلر هایی که تا پیش از این توسط گوگل با همین طراحی آماده فروش شده بودند با مشکل یاد شده مواجه نخواهند بود.

این مسئله احتمالاً باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران تمایل کمتری برای اجرای بازی‌ها در سرویس استادیا به همراه کنترلر اختصاصی این سرویس داشته باشند. با این حال شرکت گوگل هنوز در مورد این مسئله هیچ ادعایی را مطرح نکرده است.

با این حال به نظر می‌رسد که شرکت گوگل در آینده نزدیک با رفع مشکل نسل‌های جدیدی از این کنترلر را آماده عرضه به کاربران کند.

گوگل در تلاش است تا با توسعه و عرضه امکانات هر چه بهتر از طریق سرویس استادیا، به صورت رسمی وارد عرصه بازی‌های ویدیویی شود و با شرکت‌هایی نظیر مایکروسافت، سونی و نینتندو در این زمینه رقابت کند. بر این اساس به نظر می‌رسد که این شرکت در آینده نزدیک کنسول‌های بازی اختصاصی خود را نیز آماده عرضه به کاربران کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420