لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد اپل از فروش اپ استور در کریسمس 2020 برابر با 193 میلیون دلار بوده است

درآمد اپل از فروش اپ استور در کریسمس 2020 برابر با 193 میلیون دلار بوده است

گزارش‌های اخیر از فروش و درآمد اپل در فصل تعطیلات پایان سال 2019 میلادی حاکی از آن است که اپل نزدیک به 193 میلیون دلار درآمد از اپ استور در این بازه زمانی داشته است.

گزارش موسسه سنسور تاور در مورد میزان فروش اپ استور در بازه کریسمس 2020 حاکی از آن است که شرکت اپل 16 درصد درآمد بیشتری را نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته تجربه کرده است.

این در حالی است که گوگل پلی استور به عنوان مهم‌ترین رقیب اپ استور نزدیک به 84 میلیون دلار درآمد در بازه زمانی مشابه داشته است. در این میان مشخص شده است که 70 درصد پرداخت‌های انجام شده برای خرید بازی و اپلیکیشن در دو پلتفرم یاد شده مربوط به اپ استور بوده است و شرکت اپل درآمد بیشتری از عرضه محصولات نرم افزاری از طریق اپ استور به کاربران آیفون، آیپد و مک را تجربه کرده است.

سنسور تاور همچنین اعلام کرده که تمایل کلی کاربران هر دو پلتفرم برای خرید بازی و اپلیکیشن به صورت قانونی 11.3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و نزدیک به 249 میلیون دلار از این دو پلتفرم محصولات نرم افزاری خریداری شده است.

این مسئله نشان می‌دهد که فرهنگ خرید و استفاده قانونی از اپلیکیشن‌ها از طریق استور و گوگل پلی استور در میان کاربران در حال افزایش است و رفته رفته کاربران به خرید بازی‌های قانونی و اپلیکیشن‌ها از این دو پلتفرم متمایل‌تر شده‌اند. علاوه بر این، کاربران تمایل بیشتری برای خرید اپلیکیشن و بازی‌ها در فصل تعطیلات پایان سال دارند و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران برای خرید نرم افزارهای جدید، در این بازی به اپ استور و پلی استور مراجعه کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420