لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیبورد آیپد پرو Brydge به همراه ترکپد تولید شده است

کیبورد آیپد پرو Brydge به همراه ترکپد تولید شده است

 Brydge از سال 2018 تاکنون در تلاش برای تولید یک کیبورد برای آیپد پرو بوده است حالا این محصول را به مرحله نهایی برای عرضه به بازار کرده است. کیبورد آیپد پرو Brydge به همراه ترکپد تولید شده است و تجربه‌ای ویژه برای کار با آیپد پرو را به کاربران ارائه می‌دهد.

این کیبورد که با عنوان Pro+ شناخته شده است قرار است برای آیپد پروهای 11 و 12.9 اینچ آماده عرضه شود که به ترتیب 199.99 و 229.99 دلار قیمت خواهد داشت. این شرکت در تلاش است تا در اواخر فوریه 2020 میلادی فرایند پیش فروش این محصول را آغاز کند و امکاناتی ویژه را به کاربران آیپد پرو بدهد.

Brydge Pro+ یک کیبورد فیزیکی است که امکاناتی ویژه را به کاربران آیپد پرو می‌دهد تا آن‌ها بتوانند از تبلت خود همانند یک مک بوک استفاده کنند.

این کیبورد فیزیک امکاناتی ویژه نظیر ارائه کیبورد با طراحی دکمه‌های مک بوک به همراه ترکپد مشابه با این محصولات را به کاربران ارائه می‌دهد. این کیبورد تنها برای آیپد پرو نسل 3 در دو سایز مختلف و البته دو قیمت متفاوت طراحی و تولید شده است. توسعه دهنده این کیبوردها اعلام کرده که این محصول به طور کامل با آیپد او اس سازگار است و رابط کاربری ویژه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد.

البته کاربران برای خرید این محصول فعلاً فقط آپشن رنگ خاکستری فضایی را در اختیار دارند و امکان خرید این کیبورد در رنگ‌های دیگر را نخواهند داشت.

این محصول قرار است از مارس 2020 به صورت عمومی آماده عرضه به بازار می‌شود. این محصول به احتمال زیاد و در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار ایران نیز خواهد شد و کاربران می‌توانند در صورت موجود شدن، آن را از وب سایت اِن آی سی خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420