لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون یکی از تلفن‌های هوشمند پرفروش در کریسمس بود

آیفون یکی از تلفن‌های هوشمند پرفروش در کریسمس بود

گزارش‌های آماری و تحلیلی اخیر منتشر شده از میزان فروش تلفن‌های هوشمند در بازار آمریکا و در جریان فصل تعطیلات کریسمس سال 2019 حاکی از آن است که آیفون یکی از پرفروش‌ترین محصولات خریداری شده در جریان کریسمس بوده است.  

بر اساس گزارش موسسه Flurry اپل یکی از برندگان فصل تعطیلات پایان سال 2019 میلادی بوده است و با فروش قابل توجه آیفون 11 و آیفون 11 پرو به همراه برخی از مدل‌های ساعت هوشمند اپل مهم‌ترین توانسته به یکی از مهم‌ترین عرضه کنندگان محصولات هوشمند و الکترونیکی تبدیل شود.

در بازه زمانی تعطیلات کریسمس، آیفون و آیپد نزدیک به 43 درصد از فروش تمامی محصولات هوشمند همراه فروخته شده در بازار آمریکا را از آن خود کرده‌اند. بر اساس آمارهای منتشر شده آیفون 11 نزدیک به 6.16 درصد فروش تلفن‌های هوشمند را در بازه 25 تا 31 دسامبر 2019 را اختیار داشته است. آیفون XR، آیفون 7، آیفون 8 و آیفون 11 پرو مکس به ترتیب جزو پرفروش‌ترین محصولات تولید شده توسط شرکت اپل بوده‌اند.

به طور کل، 9 مدل از تلفن‌های هوشمند شرکت اپل در چارت 10 تلفن هوشمند پرفروش‌ترین تلفن‌های هوشمند فصل تعطیلات سال 2019 به حساب میامدند. 

علاوه بر این، سامسونگ دومین شرکت موفق در زمینه فروش محصولات همراه و تلفن‌های هوشمند بوده است. با این حال هیچ یک از محصولات این شرکت جزو 10 محصول برتر در فصل تعطیلات نبوده است.

شرکت اپل با فروش آیفون‌ها در بازه زمانی یاد شده توانسته نام خود را به عنوان موفق‌ترین شرکت در زمینه عرضه تلفن‌های هوشمند برای فصل تعطیلات پایان سال 2019 میلادی و کریسمس 2020 به ثبت برساند. این مسئله باعث شده تا ارزش سهام شرکت اپل به طرز قابل توجهی برای عرضه محصولات هوشمند افزایش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420