لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد تیم کوک در سال 2019 چقدر بوده است؟

درآمد تیم کوک در سال 2019 چقدر بوده است؟

تیم کوک مدیر عامل اجرایی شرکت اپل به تازگی 6 هزار سهم این شرکت (AAPL) را به خیریه بخشیده است. این میزان از سهام شرکت اپل نزدیک به 2 میلیون دلار ارزش دارد. در این میان، موسسه مالی Filing ارزش درآمد تیم کوک در سال 2019 میلادی را بررسی کرده است.

بر اساس گزارش موسسه امنیتی و مالی Filing تیم کوک این میزان سهام را به یک شرکت خیریه که نام آن فاش نشده ارائه داده است و از این پس این موسسه خیلی صاحب سهام شرکت اپل به ارزش 2 میلیون دلار به حساب میاید.

اپل تا پیش از این و مشخصاً در سال 2019 نیز مقداری از درآمد خود را به خیریه واگذار کرده بود و اعلام کرده بود که موسسه امنیتی و مالی Filing به عنوان وکیل این شرکت در زمینه امور خیریه فعالیت خواهد کرد.

این موسسه اعلام کرده که حقوق سالیانه تیم کوک از فعالیت در شرکت اپل برابر با 3 میلیون دلار بوده است. این در حالی است که دیگر اعضای رده بالای این موسسه مالی نزدیک به 1 میلیون دلار در سال 2019 دریافتی به عنوان حقوق داشته‌اند. با این حال، درآمد تیم کوک در سال 2019 با احتساب سهامی که او از شرکت اپل در اختیار دارد، برابر با 125 میلیون دلار بوده است.

بر این اساس، او به عنوان مدیر عامل اجرایی با ارزش‌ترین شرکت دنیا در حوزه فناوری نزدیک به 125 میلیون دلار درآمد در یک سال گذشته داشته است.

علاوه بر این، این موسسه اعلام کرده که متوسط حقوق پرداختی شرکت اپل در سال 2019 برابر با 57596 دلار بوده است که نسبت به سال گذشته حدود 1100 دلار افزایش داشته است. علاوه بر این، تیم کوک 201 برابر متوسط حقوق پرداختی تمامی افراد فعال در شرکت اپل درآمد داشته است که مقدار قابل توجهی به حساب میاید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420