لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فورتنایت رکورد فروش بازی در سال 2019 را زد

فورتنایت رکورد فروش بازی در سال 2019 را زد

 بررسی‌های مالی حاکی از آن است که فورتنایت پردرآمدترین بازی سال 2019 میلادی است و توانسته بیشترین درآمد را نسبت به بازی‌های دیگر داشته باشد.

شرکت تحلیلی فعال در صنعت بازی با عنوان Nielsen اعلام کرده که فورتنایت با 1.8 میلیارد دلار درآمد در سال 2019 میلادی بیشتری میزان فروش را در میان بازی‌های ویدیویی داشته است. فورتنایت در سال 2019 میلادی نزدیک به 200 میلیون دلار درآمد بیشتری نسبت به یکی از بازی‌های رقیب خود با عنوان Dungeon Fighter Online داشته است.

فورتنایت با وجود درآمد بسیار بالا نسبت به رقبای خود در سال 2019 میلادی، درآمد کمتری نسبت به سال گذشته است. با این حال اپیک گیمز توانسته رکورد فروش بازی‌های ویدیویی در طول یک سال گذشته را بزند. این مسئله باعث شده تا شرکت اپیک گیمز به عنوان صاحب امتیاز و توسعه دهنده اصلی این بازی، درآمد بسیار خوبی نسبت به شرکت‌های رقیب خود داشته باشد.

فورتنایت با همکاری پخش کننده فیلم‌های جنگ ستارگان و جان ویک توانست توجه بسیاری از بازی کنندگان را به خود جلب کند و بسیاری از کاربران را به اجرای مودهای جدید خود تشویق کند که همین مسئله باعث افزایش درآمد این بازی از فروش سرویس‌ها و قابلیت‌های جدید شد.

فروش اسکین ها و اجرای بازی‌ها در مقاطع مختلف از مهم‌ترین عواملی بوده که باعث افزایش تمایل کاربران به پرداخت و خرید موارد مختلف شد که در نهایت فروش خوبی را برای اپیک گیمز در بر داشت. فورتنایت، توانسته از بسیاری از رقیب‌های خود نظیر اپکس لجندز، پابجی و لیگ و آف لجندز را کنار بزند به یکی از موفق‌ترین بازی‌های عرضه شده در سال 2019 میلادی تبدیل شود.

شرکت اپیک گیمز تصمیم دارد تا ایده‌های جدیدی را در سال 2020 میلادی برای فروش و عرضه موارد مختلف در این بازی ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420