لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ارزش سهام اپل به بالاترین سطح خود در تمام دوره‌ها رسید

ارزش سهام اپل به بالاترین سطح خود در تمام دوره‌ها رسید

ارزش سهام اپل در روزهای ابتدایی سال 2020 میلادی افزایش چشم گیری را تجربه کرده است و به بیشترین سطح خود در تمام دوره‌ها رسیده است.

هر سهم از شرکت اپل در حال حاضر باقیمت 300 دلار در بازار بورس به معامله شده است و شرکت اپل به بیشترین ارزش خود رسیده است. اپل در مقایسه با سه ماهه ابتدایی سال 2019 میلادی موفق بیشتری داشته است و این شرکت احتمالاً تا پایان این بازه زمانی درآمد بیشتری را تجربه خواهد کرد. ارزش هر سهم اپل دقیقاً در یک سال پیش برابر با 144 دلار بود که در طول یک سال گذشته به بیش از دو برابر رشد رسیده است.

تحلیلگران بر این باور هستند که افزایش میزان فروش آیفون‌ها در سال 2019 میلادی و موفقیت اپل برای تثبیت تلفن‌های هوشمند خود در بازار کشور چین از مهم‌ترین دلایل موفقیت شرکت اپل در ابتدای سال 2019 میلادی به‌حساب میاید.

اپل توانست در سال 2019 با معرفی و عرضه آیفون 11 به‌عنوان یک گوشی هوشمند میان رده موفقیت بیشتری را نسبت به آیفون XR در سال 2018 به دست بیاورد. بنابراین این شرکت توانسته در طول یک سال گذشته جایگاه تلفن‌های هوشمند میان رده خود را به طرز قابل توجهی تثبیت کند و کاربران را به خرید این محصولات در بازار جهانی تشویق کند.

بررسی تحلیلگران حاکی از آن است که ایرپاد پرو و نسل دوم این هندزفری های بی‌سیم از مهم‌ترین محصولات هستند که پس از آیفون‌ها باعث افزایش میزان فروش شرکت اپل در سال 2019 میلادی شده است.

با وجود این مسئله می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل تا پایان فصل اول مالی 2020 می‌تواند به درآمد بسیار بیشتری نسبت به همین بازه در سال گذشته برسد و محصولات بیشتری را به فروش برساند تا از آن طریق به درآمد بیشتری برسد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420