لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد پرو 2 و اپل واچ سری 6 مهم ترین سوپرایزهای اپل در سال 2020 خواهند بود

ایرپاد پرو 2 و اپل واچ سری 6 مهم ترین سوپرایزهای اپل در سال 2020 خواهند بود

پیش بینی های اخیر منتشر شده از فعالیت های شرکت اپل حاکی از آن است که ایرپاد پرو 2 به همراه اپل واچ سری 6 و آیپاد تاچ از همه ترین سوپرایزهای این شرکت در سال 2020 خواهند بود.

مینگ چی کو، تحلیلگر موسسه TF International Security در گزارش جدید خود اعلام کرده که شرکت اپل تغییراتی بنیادی در تولید محصولات خود ارائه میدهد که مهم ترین آنها در ایرپاد پرو 2 و اپل واچ سری 6 به همراه آیپاد تاچ خواهد بود.

مینگ چی کو انتظار دارد که شرکت چینی Goertek در نیمه اول سال 2020 میلادی تولید انبوه نسل جدید ایرپاد پرو را آغاز کند و در کنار شرکت Luxshare این محصول را در مدت زمانی کوتاه آماده عرضه به بازار کنند.

علاوه بر این، در پیش بینی جدید آمده است که Luxshare جایگاه شرکت کوانتا کامپیوتر را برای تولید انبوه نسل بعدی اپل واچ را خواهد گرفت. بر این اساس اپل واچ سری 6 دیگر توسط کوانتا کامپیوتر تولید و عرضه نخواهد شد و شرکت اپل تولید این محصول را به شرکت دیگری میدهد.

در پایان این پیش بینی نیز مینگ چی کو به تلاش اپل برای آغاز همکاری با شرکت BYD Electronics اشاره کرده است و اعلام کرده که این شرکت تصمیم به اسمبل کردن آیپاد تاچ نسل جدید در سال 2020 میلادی را دارد. این شرکت همچنین سفارش تولید انبوه برخی از مدل های غیر سلولار آیپد را برعهده خواهد گرفت و شرکت اپل از سال 20211 میلادی سطح همکاری با این شرکت را افزایش خواهد داد.

بر اساس گزارش های مینگ چی کو، ایرپاد پرو 2 در کنار اپل واچ سری 6 و آیپاد تاچ نسل بعدی به عنوان مهم ترین سوپرایزهای اپل پس از 5 مدل جدید از تلفن های هوشمند آیفون به حساب خواهند آمد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420