لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند تولید انبوه پردازنده‌های A14 برای آیفون 12 پرو به عهده TSMC خواهد بود

فرایند تولید انبوه پردازنده‌های A14 برای آیفون 12 پرو به عهده TSMC خواهد بود

شرکت اپل با همکاری کارخانه TSMC در تلاش است تا فرایند تولید انبوه پردازنده A14 به کار رفته در آیفون 12 پرو را از نیمه دوم سال جاری میلادی آغاز کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری دیجی تایمز شرکت اپل امسال نیز تصمیم دارد تا همکاری خود با TSMC تمدید کند. بر این اساس، این کارخانه تایوانی در تلاش است تا خود را برای تولید انبوه تراشه A14 به کار رفته در آیفون 12 پرو در نیمه دوم سال 2020 میلادی آماده کند.

TSMC تا پیش از این نیز وظیفه تولید انبوه بسیاری از پردازنده‌ها و تراشه‌های ARM طراحی شده توسط شرکت اپل را بر عهده داشته است و حالا به‌عنوان تنها تأمین کننده این قطعات برای شرکت اپل به حساب میاید. تراشه A14 قرار است با معماری 5 نانومتری طراحی و ساخته شود. این در حالی است تراشه‌های A12 و A13 با معماری 7 نانومتری ساخته و طراحی شده بودند.

شرکت اپل و TSMC سال گذشته به منظور تولید انبوه تراشه‌های 5 نانومتری نزدیک به 25 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده بودند و حالا قرار است تجهیزات تهیه شده در سال‌های گذشته، در ماه‌های آینده مورد استفاده برای ساخت تراشه‌های A14 مورد استفاده قرار گیرد.

اپل به منظور استفاده از مودم‌های ارتباطی 5G در تلاش است تا حجم برد داخلی آیفون‌های سال 2020 را کاهش دهد. بر این اساس، این شرکت در تلاش است تا تراشه‌ها و بردهای دیگر به کار رفته در این محصولات را به صورت فشرده‌تر و با بازدهی بالاتر آماده عرضه به بازار کند.

شرکت اپل در سال 2020 میلادی تصمیم به معرفی و عرضه 5 مدل آیفون جدید دارد که یکی از آن‌ها به‌عنوان آیفون SE 2 یا آیفون 9 شناخته می‌شود و محصولات بعدی، با عنوان آیفون 12 و آیفون 12 پرو و نسخه‌های دیگر آن آماده عرضه می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420