لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فعالیت اپل در روسیه محدودتر از قبل می‌شود

فعالیت اپل در روسیه محدودتر از قبل می‌شود

پس از انتشار اخبار مربوط به تصمیم احتمالی شرکت اپل برای خروج از بازار روسیه، خبرهای جدیدی در مورد محدودتر کردن فعالیت اپل و دیگر شرکت‌های فناوری از طرف دولت روسیه منتشر شده است.

دولت روسیه از ابتدای ماه دسامبر 2019 اقدام به تصویب قوانین جدید در زمینه فعالیت شرکت‌های فناوری نظیر اپل، گوگل، نتفلیکس و سامسونگ در این کشور گرفته است. بر اساس این قوانین، از اول جولای سال 2020 میلادی، تمامی کامپیوترها و تلفن‌های هوشمند و حتی تبلت های فروخته شده در کشور روسیه نیاز به نصب برخی از نرم افزارها به صورت پیش‌فرض دارند که از طرف دولت توسعه داده شده‌اند.

یکی از نیازمندی‌هایی که دولت روسیه برای فعالیت این شرکت‌ها در نظر گرفته است، نصب بودن اپلیکیشن مرورگر اینترنتی یاندکس و دیگر نرم افزارهای ارائه شده توسط این شرکت در دستگاه‌های هوشمند است. این مسئله باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری نگرانی شدید خود را در مورد حفظ حریم خصوصی کاربران ابراز کنند.

از دیگر شروطی که دولت روسیه برای شرکت‌های فناوری در نظر گرفته است، انتقال سرورهای مربوط به کاربران داخلی این کشور به خاک روسیه است که بر اساس آن تمامی سرویس‌های آنلاین، نظیر آیکلاود باید اطلاعات کاربران را در سرورهای داخلی این کشور ذخیره کنند. گفتنی است که دولت روسیه تا پیش از این نتوانسته بود موافقت مایکروسافت را برای انتقال سرورهای ذخیره سازی اطلاعات کاربران روسیه به خاکم این کشور را جلب کند و باعث شد تا شبکه اجتماعی لینکداین که تحت نظارت مایکروسافت فعالیت می‌کند، در این کشور فیلتر و از دسترس خارج شود.

بر این اساس دولت روسیه در حال محدود سازی شرکت‌های مختلف در زمینه فعالیت‌های آنلاین و ارائه سرویس‌های مختلف به کاربران است که به احتمال زیاد در آینده نزدیک روی فروش محصولات هوشمند در بازار این کشور تأثیر منفی بسیار زیادی خواهد گذاشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420