لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک های آینده مجهز به قابلیت‌های جدید برای واقعیت افزوده هستند

مک بوک های آینده مجهز به قابلیت‌های جدید برای واقعیت افزوده هستند

تنها چند روز از زمان انتشار اخبار مربوط به تلاش اپل برای تولید یک کامپیوتر مک گیمینگ و عرضه اسپیکرهای مجازی در مک بوک ها می‌گذرد و حالا خبرهای جدید حاکی از آن است که شرکت اپل در تلاش برای عرضه قابلیت واقعیت افزوده در نسل‌های آینده کامپیوتر مک است.

وب سایت 9to5mac اعلام کرده که اطلاعاتی در مورد نسل‌های آینده مک بوک پرو در شرکت اپل پیدا کرده است که نشان دهنده آن است که این شرکت در تلاش برای ساخت مک بوک پروهای جدید با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های واقعیت افزوده است.

این وب سایت با اتکا به شایعات منتشر شده در مورد تلاش اپل برای عرضه اسپیکرهای مجازی در مک بوک های آینده که در پتنت جدید این شرکت پیدا شده است؛ اعلام کرده که این مک بوک پروهای آینده قرار است با استفاده از این اسپیکرهای مجازی، امکانات لازم را برای ساخت یک دستگاه دارای قابلیت اجرای واقعیت افزوده و بازی‌های مختلف را آماده عرضه کند.

اپل از همین حالا در حال اخذ مجوزهای لازم برای عرضه محصولات مبتنی بر واقعیت افزوده است و در تلاش است تا این فناوری را در محصولات آینده خود گسترش دهد. این شرکت تا پیش از این اقدام به توسعه و عرضه بستر نرم افزاری واقعیت افزوده با عنوان ARKit در آی او اس 11 به بعد برای آیفون‌ها و آیپد کرده بود و حالا در تلاش است تا با توسعه و عرضه این قابلیت در کامپیوترهای مک، گام فراتری را در این زمینه بردارد.

9to5mac بر این باور است که شرکت اپل در سال‌های آینده یک مک بوک گیمینگ را با قابلیت اجرای بازی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده و به همراه سیستم صوتی مجازی آماده عرضه به بازار می‌کند. اپل به احتمال زیاد برای عرضه این محصولات از نسل پیشرفته‌تر ARKit برای سیستم عامل مک او اس استفاده می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420