لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بریدگی بالای نمایشگر احتمالاً از طراحی آیفون 12 پرو حذف می‌شود

بریدگی بالای نمایشگر احتمالاً از طراحی آیفون 12 پرو حذف می‌شود

شرکت اپل به احتمال زیاد در تلاش است تا بریدگی بالای نمایشگر یا همان ناچ را از طراحی آیفون 12 پرو حذف کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع داخلی شرکت اپل، این کمپانی در تلاش است تا در زمان توسعه و طراحی آیفون 12 پرو ابتکاری را به کار گیرد که باعث از بین رفتن بریدگی بالای نمایشگر می‌شود و پرچم‌دار گوشی‌های اپل در سال 2020 میلادی مجهز به یک نمایشگر کاملاً مستطیلی شکل و بدون حاشیه می‌شود.

مینگ چی کو، تحلیلگر موسسه TF International Security در بررسی‌های اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی از تکنیک‌های جدیدی برای حذف ناچ از طراحی آیفون‌ها استفاده کند. وی بر این باور است که این تکنیک‌ها احتمالاً در سال 2021 میلادی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ با این حال برخی از منابع خبری احتمال استفاده از آن‌ها در طراحی آیفون 12 پرو را نیز داده‌اند.

باوجود این مسئله می‌توان مطمئن بود که شرکت اپل در سال 2021 میلادی اقدام به معرفی و عرضه یک تلفن هوشمند به همراه فیس آیدی و بدون بریدگی بالای نمایشگر خواهد کرد. مینگ چی کو همچنین بر این اعتقاد است که شرکت اپل در سال 2021 میلادی از سیستم احراز هویت بیومتریک دوگانه در تلفن‌های هوشمند خود استفاده می‌کند که باعث تسریع در روند کارکرد کاربران از این محصولات می‌شود و از طریق آن امنیت اطلاعات کاربران به‌طور بهترین حفظ می‌شود.

گفتنی است که این طراحی ممکن است از سال 2021 میلادی در آیفون‌ها مورد استفاده قرار گیرد؛ با این حال برخی از منابع خبری اعلام کرده که شرکت اپل در تلاش است تا این فناوری را در سال 2020 میلادی مورد استفاده قرار دهد و سری آیفون 12 را باقابلیت‌های جدید به همراه طراحی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420