لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پشتیبانی از نمایشگر XDR اپل به کارت گرافیک اکسترنال بلک مجیک اضافه شد

پشتیبانی از نمایشگر XDR اپل به کارت گرافیک اکسترنال بلک مجیک اضافه شد

 کارت گرافیکی اکسترنال بلک مجیک از همین حالا امکان پشتیبانی از نمایشگر XDR را دارند و می‌توانند از طریق یک آپدیت فریم ویر جدید با این نمایشگر سازگار شوند.

آپدیت جدید فریم ویر نسخه 1.2 که به تازگی آماده عرضه شده است، از طریق سرورهای بلک مجیک قابل دانلود است و کاربران می‌توانند با دانلود و نصب آن از نمایشگر XDR شرکت اپل به صورت بهینه استفاده کنند. این آپدیت برای هر دو کارت گرافیکی اکسترنال بلک مجیک و بلک مجیک پرو آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند از همین حالا بدون محدودیت‌های مربوط به رزولوشن و موارد دیگر از نمایشگر XDR استفاده کنند.

کارت گرافیکی اکسترنال بلک مجیک می‌تواند از طریق درگاه تاندربولت 3 به کامپیوترهای مک متصل شود و قدرت پردازش گرافیکی بیشتری را به این کامپیوترها بدهد. اپل نیز در اسناد پشتیبانی خود در مورد کارت گرافیکی اکسترنال بلک مجیک اعلام کرده که کاربران نمایشگرهای XDR می‌توانند با دانلود و نصب آپدیت فریم ویر جدید اقدام به استفاده از این کارت‌های اکسترنال با نمایشگر جدید کنند.

با استفاده از این نمایشگرهای اکسترنال کاربران می‌توانند تصاویر را تا سقف کیفیت 6K در نمایشگر XDR و کامپیوترهای مک به اجرا در آورند. این کارت‌های اکسترنال به مک بوک پروهای 2018 به بعد امکان اتصال دارند.

نمایشگر XDR شرکت اپل در جریان کنفرانس WWDC 2019 آماده معرفی شد و در اوایل دسامبر 2019 آماده عرضه به کاربران شد. این نمایشگر یکی از محصولات جانبی اپل برای کاربران حرفه‌ای است که با مک پرو 2019 و برخی از دیگر کامپیوترهای مک آماده عرضه شده است. این نمایشگر یکی از با کیفیت‌ترین نمایشگرهای عرضه شده برای کامپیوترهای مک است که امکان بهتری را به کاربران حرفه‌ای می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420