لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کمپانی چینی BOE دومین تأمین کننده نمایشگر OLED آیفون تبدیل می‌شود

کمپانی چینی BOE دومین تأمین کننده نمایشگر OLED آیفون تبدیل می‌شود

 منابع خبری مختلف بر این ادعا هستند که کمپانی چینی BOE از سال 2021 میلادی به دومین تأمین کننده اصلی نمایشگرهای OLED آیفون تبدیل می‌شود.

این منابع خبری که نام آن‌ها هنوز فاش نشده است اعلام کرده‌اند که شرکت چینی مذکور در سال 2021 باید 45 میلیون نمایشگر OLED را برای شرکت اپل و به منظور تولید انبوه آیفون تحویل دهد. در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع BOE توانسته گوی رقابت را از شرکت ال جی درزمینهٔ تأمین پنل نمایشگر آیفون‌ها برباید و شرکت اپل را برای همکاری انبوه متقاعد کند.

از سال 2017 تاکنون سامسونگ به عنوان مهم‌ترین تولید کننده نمایشگرهای به کاررفته در آیفون‌های پرچم‌دار به حساب میامد که از سال 2018 ال جی نیز بخشی از وظیفه تولید این قطعات را برعهده گرفت. اپل حالا تصمیم دارد تا با کنار راندن ال جی، با شرکت چینی BOE درزمینهٔ تولید انبوه نمایشگرهای به کار رفته در تلفن‌های هوشمند آیفون همکاری کند.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 سفارش تولید انبوه نمایشگرهای OLED به کار رفته در آیفون‌ها را به کمپانی BOE ارائه دهد.بر اساس گزارش وب سایت RPRNA سامسونگ پس از عقد این قرارداد همچنان بزرگ‌ترین تولید کننده قطعات نمایشگر آیفون به حساب خواهد آمد، با این حال شرکت اپل برای افزایش سطح تولید انبوه دستگاه‌های خود با BOE نیز همکاری می‌کند.

این خبرگزاری همچنین تأکید کرده که شرکت اپل تصمیمی برای قطع همکاری با شرکت ال جی ندارد و این شرکت با تیراژ کمتر به عنوان سومین تولید کننده نمایشگرهای به کاربران در آیفون به کار خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است که با انتشار این گزارش به نقل از برخی خبرگزاری‌های فعال در کره، شرکت BOE و مدیران اپل هنوز این مسئله را تائید نکرده‌اند و معلوم نیست که شرکت اپل در چه زمانی این قرارداد جدید را به ثبت می‌رساند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420