لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 5 قرمز رنگ به زودی آماده عرضه میشود

اپل واچ سری 5 قرمز رنگ به زودی آماده عرضه میشود

گزارش های اخیر منتشر شده از فعالیت های شرکت اپل حاکی از آن است که این کمپانی در تلاش برای تولید و عرضه اپل واچ سری 5 قرمز رنگ است.

وب سایت فرانسوی WatchGeneration در بررسی های اخیر خود از دیتابیس شرکت اپل اعلام کرده است که این شرکت در تلاش است تا به زودی اپل واچ سری 5 قرمز رنگ را از سری محصولات Product(RED) آماده عرضه به بازار کند. در ترجمه های انجام شده از این وب سایت فرانسوی مشخص شده است که این مدل جدید از ساعت هوشمند اپل واچ قرار است با بدنه قرمز تولید شود؛ اما در بند های مختلف آماده عرضه میشود که یکی از آپشن های مهم آن مربوط به بند قرمز رنگ به صورت باندل شده است.

در دیتابیس شرکت اپل هیچ اطلاعاتی در مورد جنس بدنه این اپل واچ منتشر نشده است، با این حال پیش بینی میشود که شرکت اپل این اپل واچ را با بدنه آلومنیوم تولید و آماده عرضه به بازار کند. وب سایت WatchGeneration بر این باور است که این محصول همزمان با آیفون SE 2 که قرار است در ماه مارس سال 2020 میلادی معرفی شود، آماده عرضه به بازار جهانی شود.

اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک تعداد بیشتری از محصولات خود را از مدل قرمز رنگ و تحت برند Product(RED) آماده عرضه کند. این محصولات قرمز به عنوان یکی از کمپین های حمایتی شرکت اپل به حساب میایند که بخشی از درآمد حاصل از فروش آنها به بنیاد RED و به منظور اهداف بشردوستانه و مبارزه با بیماری ایدز صرف میشود.

شرکت اپل از سال 2016 فعالیت جدی خود در زمینه تولید و عرضه محصولات مبتنی بر این برند را آغاز کرده است و محصولات اصلی خود را نیز با رنگ قرمز رنگ و برای مبارزه با بیماری ایدز تولید و به فروش میرساند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420