لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون

یکی از قابلیت‌هایی که شرکت اپل در زمان معرفی و عرضه آیفون‌ها از سال 2017 به بعد برای کاربران آماده کرده، مربوط به شارژ بی سیم این تلفن‌های هوشمند می‌شوند. شارژرهای بی سیم کاربردی مختلف با استاندارد Qi می‌توانند آیفون را شارژ کنند و دیگر نیازی به استفاده از کابل لایتنینگ ندارند.

شرکت اپل قرار بود در سال 2018 از شارژر بی سیم خود برای آیفون و دیگر دستگاه‌های هوشمند خود شامل اپل واچ و ایرپاد با قابلیت شارژ بی سیم با عنوان ایرپاور رونمایی کند؛ اما این شرکت تصمیم گرفت تا این عرصه را برای تولید کنندگان محصولات و لوازم جانبی دیگر آزاد کند.

کاربران آیفون‌های جدید که از سال 2017 به بعد تولید و آماده عرضه شده‌اند، باید از شارژرهای بی‌سیمی استفاده کنند که توسط شرکت‌های دیگر و با استاندارد Qi آماده ساخته و عرضه شده‌اند. همین مسئله باعث شده تا کاربران برای انتخاب یک شارژر بی سیم مناسب سردرگم باشند.

در این مطلب 3 مدل از بهترین شارژرهای بی سیم ارائه شده برای شارژ کردن آیفون و ایرپاد را معرفی خواهیم کرد.

پد شارژ سریع بی سیم Verbatim | ارزان، اقتصادی و کاربردی

پد شارژ سریع بی سیم ورباتیم ( Verbatim ) یک شارژر بی سیم ارزان قیمت برای آیفون و ایرپاد به حساب میاید. این پد شارژ بی سیم با قیمت ویژه و ارزان خود می‌تواند یکی از گزینه‌های خوب برای بسیاری از کاربران باشد. این شارژر به راحتی می‌تواند آیفون و ایرپاد را با سرعت بسیار بالا شارژ کند. این شارژر با تمام گوشی‌های دارای سیستم شارژ بی سیم با استاندارد Qi سازگار است.

شارژر بیسیم سه کاره بیسوس مدل BS-IW04

شاید اپل امکان عرضه ایرپاور را به بازار جهانی نداشت، اما بیسوس یک محصول کاملاً مشابه با آن را آماده عرضه به بازار کرده است. شارژر بی سیم سه کاره بیسوس مدل BS-IW04 یک شارژ سه کاره با ظاهری مشابه با ایرپاور است که در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است. این شارژر به صورت هم‌زمان می‌تواند آیفون، ایرپاد و اپل واچ را از طریق استاندارد بی سیم Qi شارژ کند.

پاوربانک بیسیم مومکس مدل QPower 2X

قطعاً استفاده از یک پاوربانک، آن هم برای شارژ بی سیم آیفون تجربه‌ای بسیار ویژه و خاص خواهد بود. پاوربانک بیسیم 20000 میلی آمپر مومکس مدل QPower 2X می‌تواند به صورت بی سیم آیفون یا ایرپاد شما را شارژ کند. علاوه بر این، این شارژر می‌تواند از طریق سیم نیز دو دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ کند. این پاور بانک با تمام گوشی‌های دارای سیستم شارژ بی سیم با استاندارد Qi سازگار است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420