لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپاتیفای تبلیغات سیاسی را از سرویس خود حذف می‌کند

اسپاتیفای تبلیغات سیاسی را از سرویس خود حذف می‌کند

توسعه دهندگان اسپاتیفای تصمیم دارند تا در آینده نزدیک تبلیغات سیاسی را از این سرویس حذف کنند و از این پس تبلیغات منتشر شده در این پلتفرم پخش موسیقی صرفاً برای مقاصد تجاری مورد استفاده خواهد بود.

وب سایت AdAge به تازگی اعلام کرده که شرکت اسپاتیفای در تلاش است تا از ابتدای سال 2020 میلادی و با آغاز فرایند انتخابات در آمریکا، فرایند پخش تبلیغات سیاسی را به طور کامل متوقف کند و از این پس تبلیغات در این زمینه را به کاربران عادی خود نشان نخواهد داد.

شرکت اسپاتیفای تا پیش از این تبلیغات سیاسی را در سرویس خود نشان می‌داد. اما حالا این سرویس در تلاش است تا به طور کامل این محتوا را از سرویس خود حذف کند. بر این اساس، کاربران سرویس اسپاتیفای از این پس به هیچ وجه مسائل مربوط به اتفاقات سیاسی را در قالب تبلیغات دریافت نخواهند کرد.

اسپاتیفای تبلیغات خود را به کاربران عادی عرضه می‌کند؛ بر این اساس کاربرانی که تمایل به دریافت این محتوای تجاری ندارند، می‌توانند با خرید سرویس پریمیوم اقدام به حذف تبلیغات کرده و از محتوای ارائه شده برای پخش موسیقی در این سرویس به صورت ویژه‌تر و منحصر به فردتر استفاده کنند.

این تبلیغات در میان پخش موسیقی‌ها ارائه می‌شود و یکی از راه‌های درآمد این سرویس پخش موسیقی به حساب میاید که باعث افزایش تعداد کاربران آن برای استفاده از محتوای موسیقی‌ها و پادکست‌ها به صورت رایگان شده است. کاربران می‌توانند بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان موسیقی‌ها و پادکست‌های مختلف را از طریق اسپاتیفای در کنار تبلیغات گوش کنند و نیازی به پرداخت هزینه ندارند. با این حال کاربران با پرداخت هزینه ماهانه 10 دلار می‌توانند از محتوای بدون تبلیغ به همراه قابلیت‌های دیگر بهره‌مند شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373