لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اولین مک گیمینگ را در سال 2020 آماده عرضه می‌کند

اپل اولین مک گیمینگ را در سال 2020 آماده عرضه می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی اولین کامپیوتر مک گیمینگ را آماده عرضه به بازار کند و آن‌ها را برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری آماده ارائه کند.

گزارش‌های منتشر شده از طرف برخی منابع تایوانی حاکی از آن است که شرکت اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال آینده یا همان WWDC 2020 از اولین کامپیوتر گیمینگ مبتنی بر سیستم عامل مک او اس را آماده عرضه به کاربران کند.

اپل تصمیم دارد تا با عرضه این محصول، به طور رسمی و جدی وارد عرصه تولید و ساخت کامپیوترهای گیمینگ شود. اپل در تلاش است تا با توسعه موتور گرافیکی Metal امکانات ویژه‌ای را برای توسعه دهندگان بازی‌های کامپیوتری آماده عرضه کند و پس از آن این محصول را در میانه‌های سال 2020 آماده عرضه به بازار کند.

اپل در سال 2019 با معرفی سرویس اپل آرکید اولین قدم را برای عرضه بازی‌های کامپیوتری و ویدیویی برداشت و از همین حالا بسیاری از بازی‌های ویدیویی از طریق این سرویس آماده ارائه به کاربران شده است. علاوه بر این، کاربران کامپیوترهای مک تا پیش از اپل آرکید نیز می‌توانند به بازی‌های عرضه شده از طریق سرویس استیم دسترسی داشته باشند و حالا این شرکت تصمیم دارد تا در سال 2020 میلادی اولین کامپیوترهای مک مناسب برای اجرای بازی‌های ویدیویی را آماده عرضه کند.

اپل احتمالاً برای عرضه این کامپیوتر گیمینگ با شرکت‌های بزرگی در زمینه تأمین سخت افزار و همچنین عرضه بازی‌های اختصاصی برای کامپیوترهای مک و سیستم عامل مک او اس همکاری خواهد کرد. با این حال هنوز شرکت اپل به طور کامل این شایعات را تائید نکرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420