لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انویدیا رقیب اصلی پلی استیشن 5 خواهد بود

انویدیا رقیب اصلی پلی استیشن 5 خواهد بود

اخبار و شایعات در مورد پلی استیشن 5 در حال افزایش است و حالا یک گزارش جدید اعلام کرده که ایکس باکس سری ایکس مهم‌ترین رقیب این کنسول جدید از شرکت سونی نخواهد بود.

وب سایت Express در بررسی‌های اخیر خود اعلام کرده که مهم‌ترین رقیب پلی استیشن در سال 2020 میلادی شرکت انویدیا خواهد بود. انویدیا تصمیم دارد تا در سال آینده از سری RTX 2080 کارت‌های گرافیکی خود رونمایی کند که از لحاظ قدرت پردازش گرافیکی در جایگاه بسیار بالاتری نسبت به کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس قرار دارد.

همین مسئله باعث می‌شود تا بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای تصمیم به خرید این کارت گرافیکی و استفاده از کامپیوترهای شخصی به‌جای کنسول‌های بازی نسل بعدی بگیرند. کما اینکه سونی تصمیم دارد تا قیمت پلی استیشن 5 را به طرز قابل توجهی نسبت به نسل پیشین افزایش دهد و عملاً صرفه اقتصادی برای گیمرهای حرفه‌ای به سمت خرید کامپیوترهای مبتنی بر کارت‌های گرافیکی انویدیا متمایل خواهد شد.

شرکت انویدیا همچنین تصمیم دارد تا با عرضه بازی‌های اختصاصی برای کامپیوترهای شخصی و امکان اجرای بهتر آن‌ها همراه با کارت‌های گرافیکی خود امکانات بهتری را به کاربران دهد و به‌جای عرضه کنسول‌های بازی اختصاصی از طریق کامپیوترهای شخصی رقابت خود با شرکت‌هایی نظیر سونی و مایکروسافت را درزمینهٔ بازی‌های ویدئویی و کامپیوتری ادامه دهد.

بر این اساس پیش بینی می‌شود که سونی در آینده نزدیک با چالش‌های بسیار زیادی درزمینهٔ رقابت با انویدیا و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر کارت‌های گرافیکی حرفه‌ای مواجه باشد و تغییرات ویژه‌ای را در نسل آینده کنسول‌های خود ایجاد کند تا پلی استیشن 5 بتواند امکان رقابت با کامپیوترهای شخصی مبتنی بر این کارت‌های گرافیکی را داشته باشد.

گفتنی است که کنسول بعدی شرکت سونی قرار است در سال 2020 میلادی رونمایی شود و در پایان همان سال آماده عرضه به بازار جهانی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373