لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به خاطر ارائه قابلیت ECG در اپل واچ به دادگاه می‌رود

اپل به خاطر ارائه قابلیت ECG در اپل واچ به دادگاه می‌رود

نزدیک به یک سال و نیم است که شرکت اپل قابلیت الکتروکاردیوگرام را در اپل واچ ارائه داده است و اعلام کرده که این ساعت هوشمند می‌تواند اختلالات قلبی نظیر فیبرالاسیون دهلیزی را به صورت زودهنگام تشخیص دهد.

یک پزشک اخیراً به خاطر عرضه قابلیت تشخیص زودهنگام فیبرالاسیون دهلیزی از شرکت اپل شکایت کرده است. این پزشک اعلام کرده که اپل با عرضه این قابلیت، یکی از پتنت های مربوط به تشخیص این اختلال از طریق ابزارهای اپتیکی را نقض کرده است.

دکتر جوزف ویزل اعلام کرده که ایده تشخیص زود هنگام فیبرالاسیون دهلیزی متعلق به او است و او در تاریخ 20 سپتامبر 2017 این مسئله را به اپل اعلام کرده بود. با این حال مدیران شرکت اپل از مذاکره با این پزشک در مورد پتنت به ثبت رسیده خودداری کرده‌اند.

همین مسئله باعث شده تا دکتر ویزل از شرکت اپل بابت نقض پتنت مربوط به تشخیص زودهنگام فیبرالاسیون دهلیزی شکایت بکند و از دادگاه بخواهد تا به این مسئله رسیدگی کنند. وی با ارائه اسناد مربوط به پتنت خود با شما ثبت 514/020/7 به دادگاه اعلام کرده که در تاریخ 28 مارس 2016 پتنت مربوطه را به ثبت رسانده است و ایده یاد شده را زودتر از اپل برای تشخیص اختلالات قلبی و عروقی به دست آورده است.

این پزشک در تلاش است تا با شکایت خود، اپل را در دادگاه مجبور به پرداخت غرامت کند و بابت خسارت‌های وارده به ایده و کسب و کار احتمالی خود، هزینه‌ای مشخص را از شرکت اپل دریافت کند.

گفتنی است هنوز نتیجه دادگاه مربوط به این شکایت مشخص نشده است، با این حال پیش بینی می‌شود شرکت اپل پیش از تشکیل دادگاه این مسئله را با توافق‌های از پیش تعیین شده حل و فصل کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420