لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به خاطر ارائه 5G در محصولاتش با کوالکام توافق کرد

اپل به خاطر ارائه 5G در محصولاتش با کوالکام توافق کرد

اوایل سال جاری میلادی بود که خبر توافق شرکت اپل با کوالکام پس از کشمکش چند ساله منتشر شد و حالا مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا از طریق این توافق امکان اضافه شدن سیستم ارتباطی 5G را در محصولات خود فراهم کند.

وب سایت اپل اینسایدر با توجه به شایعات و گزارش‌های منتشر شده از طرف شرکت اپل در طول چند ماه گذشته اقدام به انتشار پیش بینی‌های مربوط به نتیجه توافق شرکت اپل با کوالکام کرده است. این وب سایت بر این باور است که شرکت اپل با توافق خود با کوالکام توانسته راه عرضه محصولات مبتنی بر نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی را فراهم کند.

اپل در سال 2020 تصمیم به معرفی 5 مدل تلفن هوشمند دارد که دست کم 2 مدل از آن‌ها مجهز به سیستم ارتباطی 5G خواهند بود. علاوه بر این، شرکت اپل در این سال تلاش دارد تا آیپد پروی جدید خود را همراه با دوربین سه‌گانه مشابه با آیفون 11 پرو آماده عرضه به بازار کند که به احتمال زیاد این محصولات نیز مبتنی بر سیستم ارتباطی نسل پنجم خواهند بود.

شرکت اپل همچنین یک دلیل دیگر نیز برای عرضه محصولات مبتنی بر 5G و ورود به عرصه تولید انبوه این محصولات نیز دارد. وب سایت اپل اینسایدر بر این باور است که اپل برای تولید و عرضه اتومبیل‌های هوشمند خود که تحت پروژه تایتان در حال بررسی و توسعه هستند نیاز به این سیستم ارتباطی دارد و در تلاش است تا با همکاری کوالکام امکاناتی را برای عرضه امکان اینترنت پر سرعت‌تر در دستگاه‌های خود آماده عرضه کند.

اختلاف‌های اپل با کوالکام از سال 2017 میلادی به اوج خود رسید و این دو شرکت طی شکایت‌های گوناگون از یکدیگر سعی در گرفتن امتیازهای مختلفی گرفتند. اما در اوایل سال 2019 میلادی شرکت اپل به یک باره توافق خود با کوالکام را اعلام کرد و از سر گیری دوباره همکاری خود خبر داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373