لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً کارخانه Japan Display را باقیمت 820 میلیون دلار می‌خرد

اپل احتمالاً کارخانه Japan Display را باقیمت 820 میلیون دلار می‌خرد

شرکت Japan Display که تا پیش از این درزمینهٔ تولید انبوه نمایشگرهای آیفون فعالیت می‌کرد، احتمالاً تصمیم دارد تا کارخانه خود را باقیمت 820 میلیون دلار به اپل بفروشد.

این شرکت در حال رایزنی با اپل و شرکت شارپ به صورت هم‌زمان است تا بخشی از خط تولید خود را که مربوط به تولید انبوه نمایشگرهای تلفن هوشمند است بفروشد و در صورت موافقت هر یک از این شرکت‌ها، سهام این خط تولید را واگذار خواهد کرد.

راه اندازی خط تولید نمایشگرهای تلفن هوشمند در Japan Display چهار سال پیش نزدیک به 1.5 میلیارد دلار هزینه در بر داشت و حالا این شرکت تصمیم دارد تا آن را با مبلغ پایین‌تر و معادل 820 میلیون دلار به فروش بگذارد. در این میان، شارپ یکی از رقبای اپل برای خرید این خط تولید به حساب میاید و ممکن است در صورت کنار کشیدن اپل، شارپ اقدام به خرید این کارخانه کند.

خبرگزاری رویترز اعلام کرده که Japan Display از همین حالا پیشنهاد مربوطه را برای شرکت اپل ارسال کرده است؛ اما تاکنون این شرکت درزمینهٔ خرید خط تولید نمایشگرهای این کارخانه پاسخی ارائه نداده است.

اپل در طور چند سال گذشته و به خصوص از زمان عرضه آیفون XR و آیفون 11 با Japan Display درزمینهٔ تولید انبوه نمایشگرهای ال سی دی به کاربرده شده در سری میان رده تلفن‌های هوشمند خود همکاری کرده بود. این کارخانه همچنین تصمیم داشت تا خط تولید انبوه نمایشگرهای OLED خود را نیز در آینده نزدیک تقویت کند که حالا تصمیم به توقف عرضه آن‌ها گرفته است.

در صورت تمایل شرکت اپل برای خرید این خط تولید، آیفون‌های بعدی این کمپانی به صورت انحصاری و تحت نظارت کامل شرکت اپل تولید خواهند شد و اپل مدیریت بیشتری روی روند ساخت محصولات خود خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420