لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین فلاش برای دوربین آیفون 11 با استاندارد MFI توسط انکر تولید شد

اولین فلاش برای دوربین آیفون 11 با استاندارد MFI توسط انکر تولید شد

شرکت انکر به تازگی از اولین فلاش LED مناسب برای دوربین آیفون 11 را آماده معرفی و عرضه به بازار کرده است. این فلاش دارای استاندارد MFI بوده و به طور کامل با آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس سازگار است.

انکر در زمینه تولید و عرضه محصولات جانبی با کیفیت برای دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل فعالیت می‌کند که برخی از محصولات آن با استاندارد MFI برای سازگاری هر چه بیشتر برای محصولات شرکت اپل شامل آیفون، آیپد و آیپاد ساخته شده‌اند.

این محصول جدید از شرکت انکر، شامل یک فلاش می‌شود که برای دوربین آیفون 11 و نسخه پرو و پرو مکس آماده عرضه شده است که از طریق درگاه لایتنینگ به آیفون متصل می‌شود و امکان عکس برداری با کیفیت بسیار بالا در محیط دارای نور کم را به کاربران می‌دهد.

این فلش قابلیت استفاده از طریق دوربین پیش‌فرض آیفون‌ها را دارد و کاربران برای عکس برداری با استفاده از آن نیازی به دانلود و نصب اپلیکیشن جدید روی دستگاه‌ها نخواهند داشت. انکر اعلام کرده که این فلاش می‌تواند با یک شارژ کامل باتری نزدیک به 10 هزار عکس را با کیفیت بسیار بالا ثبت کند.

انکر همچنین اعلام کرده که این فلاش در مقایسه با فلاش داخلی دوربین آیفون 11 و نسخه پرو و پرو مکس می‌تواند محدوده‌ای با گستردگی دو برابر را با شدت 4 برابر روشن کند که باعث افزایش کیفیت تصویر گرفته شده در محیط‌های تاریک‌تر می‌شود و کاربران امکانات بیشتری را برای عکس برداری

این محصول از همین حالا توسط برند انکر معرفی شده است و قرار است در آینده نزدیک و مشخصاً ماه آینده با قیمت 49.99 دلار آماده عرضه به بازار جهانی شود و کاربران امکان خریداری این محصول را خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420