لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی آیپد پرو 2020 با دوربین سه گانه منتشر شد

تصاویر مفهومی آیپد پرو 2020 با دوربین سه گانه منتشر شد

 شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای عرضه آیپد پرو 2020 یا همان آیپد پروی نسل چهارم با دوربین دارای لنز سه گانه منتشر شده است و حالا تصاویر مفهومی از این مدل جدید از تبلت های حرفه‌ای شرکت اپل منتشر شده است.

وب سایت iGeeksblog و OnLeaks به صورت جداگانه تصویری از آیپد پرو نسل 4 با دوربین سه لنز را منتشر کرده‌اند که هر دو ظاهری مشترک از این محصول را نشان می‌دهند. آیپد پرو 2020 دارای طراحی کاملاً مشابه با آیپد پرو نسل 3 است که در سال 2018 میلادی آماده معرفی و عرضه به بازار شد. 

اما تغییرات مهمی که این محصول نسبت به نسل سوم آیپد پرو داشته است، شامل دوربین سه گانه به همراه طراحی مشابه با آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس می‌شود.

اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا آیپد پرو نسل چهارم خود را با همان ظاهر و قابلیت‌های مشابه با پرچم‌دار 2019 آیفون‌ها آماده عرضه به بازار کند. دوربین آیپد پرو 2020 دارای یک لنز تله فوتو، یک لنز واید و یک لنز الترا واید است که باعث افزایش کاربری این آیپد برای عکاسی هر چه بهتر می‌شود. 

گفتنی است که تا پیش از انتشار تصاویر مفهومی مربوط به آیپد پروی نسل 4، مینگ چی کو، تحلیلگر موسسه TF International Security نیز پیش بینی کرده بود که شرکت اپل در سال 2020 نسل بعدی آیپد پروی خود را با دوربین بهبود یافته تر و به احتمال زیاد به همراه سه لنز آماده عرضه به بازار می‌کند. پیش بینی مینگ چی کو به خودی خود می‌تواند مهر تأییدی بر تلاش اپل برای عرضه محصولات جدید در بازار جهانی باشد.

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 نسل جدید آیپد پرو را آماده عرضه به بازار کند که به احتمال زیاد شبیه به تصاویر مفهومی جدید منتشر شده اخیر است. این آیپدها در دو سایز 12.9 و 11 اینچ آماده عرضه به بازار خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373