لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برف بازی به آپدیت کریسمس کال آف دیوتی مدرن وارفیر اضافه شد

برف بازی به آپدیت کریسمس کال آف دیوتی مدرن وارفیر اضافه شد

 آپدیت جدید بازی کال آف دیوتی مدرن وارفیر آماده عرضه به کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی شده است که امکان برف بازی را به کاربران می‌دهد.

در این آپدیت کاربران این امکان را دارند که به جای شلیک گلوله‌های جنگی، گلوله‌های برفی را به یک دیگر پرتاب کنند. گلوله‌های برقی با استفاده از دست پرتاب می‌شود و دقیقاً جایگزین نارنجک شده است.

این آپدیت برای مدت زمان محدود در اختیار کاربران قرار گرفته است و پس از مدت زمانی مشخص آپدیت اجباری بعدی باعث از بین رفتن امکان استفاده از این قابلیت می‌شود. برخی از نقشه‌های بازی هم به مناسبت فرا رسیدن کریسمس چراغانی شده‌اند و طراحی و ظاهر ویژه‌ای به خود گرفته‌اند که در نوع خود بسیار جالب است.

کاربران می‌توانند این آپدیت را نهایتاً تا روز سی و یکم دسامبر 2019 ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا دریافت کنند و از آن برای تجربه ویژه اجرای بازی کال آف دیوتی استفاده کنند.

علاوه بر این، آپدیت جدیدی که برای نسخه موبایل کال آف دیوتی عرضه شده نیز تغییراتی ویژه داشته است که مشابه تغییرات آپدیت کریسمس عرضه شده برای نسخه کنسول و کامپیوترهای شخصی این بازی است. کاربران می‌توانند این آپدیت را برای نسخه موبایل کال آف دیوتی از طریق گوگل پلی استور برای تلفن‌های هوشمند و تبلت های اندرویدی و از طریق اپ استور برای آیفون و آیپدها دانلود و نصب کنند.

تمامی این آپدیت‌ها پس از روز سی و یکم منقضی خواهند شد و دیگر کاربران امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت. این آپدیت یکی از ویژه‌ترین تغییرات مناسبتی در میان بازی‌ها به حساب میاید و به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه آن، تغییرات آن را از دست ندهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420