لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جانی آیو در پروژه درخت کاری مدارس شرکت می‌کند

جانی آیو در پروژه درخت کاری مدارس شرکت می‌کند

 جانی آیو، مدیر ارشد سابق بخش طراحی صنعتی محصولات اپل به تازگی 100 هزار پوند (معادل 130 هزار دلار) به پروژه درخت کاری در مدارس انگلستان اهدا کرده است.

کمپین درخت کاری که آیو در آن شرکت کرده با عنوان «کمپین فرشتگان درخت» شناخته می‌شود که توسط دیلی‌میل راه در انگلستان به راه افتاده است. گفتنی است که مبلغ اهدایی جانی آیو برای ساخت فضای سبز بیش از هزار مدرسه در سراسر بریتانیا کافی است.

جانی آیو در مصاحبه‌ای که پس از اهدای این مبلغ به پروژه درخت کاری مدارس انگلستان داشت، اشاره‌ای به فعالیت خود در شرکت اپل نیز کرده است و اعلام کرده که درخت، کلید اصلی ساخت اپل پارک بوده است. گفتنی است که آیو یکی از اصلی‌ترین معماران و طراحان اپل پارک، مقر اصلی شرکت اپل به حساب میاید که پس از پایان یافتن پروژه طراحی و ساخت آن و مشخصاً اواخر سال 2019 از اپل جدا شد.

وی اعلام کرده که درخت، ایده بنیادی ساخت و طراحی اپل پارک بوده که باعث شده تا یک باغ به مساحت چند هکتار اطراف ساختمان اصلی این مکان را فرا بگیرد. آیو در پایان اعلام کرده که استفاده از درخت‌ها و گسترش فضای سبز، انگیزه اصلی او برای طراحی اپل پارک بوده است.

اپل پارک نزدیک به 9 هزار درخت را در اطراف خود جای داده که از 300 گونه متفاوت انتخاب شده‌اند. این درخت‌ها علاوه بر زیبا سازی فضای سبز و محیط زیست اطراف اپل پارک، امکان تأمین برخی از مواد غذایی و میوه‌های این مقر جدید برای شرکت اپل را نیز بر عهده دارند.

اپل پارک مقر جدید شرکت اپل است که از سال 2017 به بهره برداری رسیده است و بسیاری از تیم‌های کاری این شرکت به این مکان منتقل شده‌اند و در آن به کار خود ادامه می‌دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420