لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

انتخاب روکش‌های سیلیکونی ایرپاد پرو برای گوش

انتخاب روکش‌های سیلیکونی ایرپاد پرو برای گوش

 ایرپاد پرو اولین هندزفری بلوتوثی شرکت اپل است که با روکش‌های سیلیکونی آماده تولید و عرضه شده است و حالا شرکت اپل آموزش‌هایی ویژه را برای انتخاب روکش‌های مناسب با سایز گوش کاربران را در وب سایت خود قرار داده است.

ایرپاد پرو به صورت پیش فرض با روکش‌های سیلیکونی در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ آماده عرضه شده است. اپل تأکید کرده که بهترین تجربه استفاده از ایرپاد پرو زمانی است که روکش‌های سیلیکونی با سایز مناسب مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب روکش مناسب علاوه بر تسهیل روند قرار گرفتن ایرپادها در گوش باعث می‌شود تا کیفیت صدا آن‌طوری که شرکت اپل این محصول را تولید کرده به گوش شما برسد. بر این اساس انتخاب روکش سیلیکونی با سایز مناسب برای گوش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انتخاب بهترین سایز روکش سیلیکونی برای ایرپاد پرو

اپل تأکید کرده که روکش سیلیکونی باید تمامی حفره داخلی گوش را بپوشاند. روکش سیلیکونی زمانی مناسب است که به‌طور کامل فیت در گوش شما باشد. اگر این روکش‌های سیلیکونی بزرگ باشند، ایرپاد پرو به‌طور کامل در گوش شما قرار نخواهند گرفت و اگر کوچک‌تر باشند، روکش نمی‌تواند تمامی بخش‌های گوش را بپوشاند و عملاً قابلیت حذف نویز و شفافیت صدا به‌درستی کار نخواهند کرد.

به صورت پیش‌فرض روکش‌های سیلیکونی با سایز متوسط در ایرپاد پرو قرار گرفته است؛ با این حال اگر حفره گوش شما بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز متوسط است، بهتر است پیش از آغاز استفاده از ایرپاد پرو و تجربه صدای ویژه این هندزفری های بی‌سیم، روکش‌های سیلیکونی با سایز مناسب را روی گوشی‌های آن نصب کنید.

اگر در انتخاب سایز روکش‌های سیلیکونی شک داشتید، چه‌کار باید بکنید؟

اگر در انتخاب سایز مناسب روکش‌های سیلیکونی ایرپاد پرو شک داشتید، کافی است، به بخش Settings > Bluetooth رفته و گزینه i را که در کنار ایرپاد پرو قرار گرفته انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که این قابلیت زمانی قابل استفاده است که آیفون شما آی او اس 13.2 را نصب داشته باشد. حال روی دکمه Play تک کنید و تست لازم را برای انتخاب روکش سیلیکونی مناسب انجام دهید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420