لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش بینی محصولات جدید اپل در سال جاری

پیش بینی محصولات جدید اپل در سال جاری

مینگ چی کو (Ming Chi Kuo) تحلیلگر KGI Securities در جدیدترین یادداشت خود پیش بینی‌های خود از محصولات جدید اپل در سال جاری را به همراه جدول زمان عرضه احتمالی آنها عرضه کرده است که در زیر نگاهی به آنها می‌اندازیم:

 

ساعت هوشمند (iWatch)

کو پیش بینی کرده است که ساعت هوشمند اپل در دو سایز ۱٫۳ و ۱٫۵ اینچی برای آقایان و بانوان بصورت جداگانه عرضه خواهد شد. هر دوی این ساعتها از شیشه انعطاف پذیر سپفایر (Sapphire) با صفحه AMOLED بهره خواهند برد. این ساعت دارای طراحی مدرن خواهد بود و سیستم ردیابی نشخصات بیومتریک را داراست. همچنین شارژ بی سیم، چیپ پردازشگر NFC، باتری ۲۵۰-۲۰۰ میلی آمپری و طراحی باریک و سبک از دیگر خصوصیات این ساعت است.

iwatch.jpg

 

 

آیفون ۶

این محصول نیز در دو اندازه ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی و با وضوح تصویر ۷۵۰*۱۳۳۴ و ۱۰۸۰*۱۹۲۰ عرضه خواهد شد. همچنین تراکم پیکسلی این دو نسخه نیز به ترتیب ۳۲۶ و ۴۰۱ppi خواهد بود. هر دو مدل از پردازنده A8، رم یک گیگابایتی، تثبیت کننده تصویر اپتیکال و البته سیستم شناساگر لمسی (Touch ID) بهره خواهد برد. همچنین هر کدام از این دو نسخه تا ۲۰% باریکتر از آیفون فعلی و چیزی بین ۷-۶٫۵ میلیمتر ضخامت خواهند داشت.

The-Top-10-Features-Smartphone-Users-Want-From-iPhone-6-c.jpg

 

 

آیپدهای جدید

انتظار می‌رود نسلهای جدید آیپد ایر وآیپد مینی با صفحه نمایش رتینا و چیپ A8 و سیستم Touch ID عرضه شوند. کو معتقد است که به لطف سنسور ۸ مگاپیکسلی جدید،  دوربین iSight آیپد ایر جدید از نظر کیفی بهبود یابد و زودتر از اکتبر عرضه شود. وی همچنین اشاره کرده که اپل  مشغول کار بر روی تبلتی ۱۲٫۹ اینچی است، اما عرضه آن برای در سال ۲۰۱۵ اتفاق هواهد افتاد.

iPad-Air-2.jpg

 

مک جدید

یه عقیده کو آی مک جدید با پردازشگر بهبود یافته اولین محصول اپل در این زمینه خواهد بود که احتمالا در کنفرانس بین‌المللی توسعه دهندگان (WWDC) شاهد معرفی آن خواهیم بود. وی همچنین پیش بینی کرده است که این شرکت مدل جدید و ارزان قیمتی نیز از این محصول معرفی کند. به علاوه، مک بوک ایر جدیدی با صفحه ۱۲ اینچی و وضوح تصویر بالاتر نیز یکی دیگر از برنامه‌های اپل برای سال جاری است.

12_zoll_air_duenn.jpg

 

تلویزیون اپل

بر اساس شنیده‌های کو اپل ست تاپ باکسی جدید به همراه فروشگاه اپل و سیستم کنترل حرکتی (Motion Control) را اواخر امسال عرضه خواهد کرد. البته iTV که تلویزیون تکامل یافته اپل نام گرفته و مدتهاست که بحث عرضه آن مطرح است فعلا جایی در برنامه‌های اپل ندارد (حداقل برای امسال)

البته تمام این مشخصات بر اساس پیش بینی های یک تحلیلگر صورت گرفته است، اما کو سابقه خوبی در پیش ‌بینی محصولات نامعلوم اپل داشته است و به عنوان منبعی قابل اعتماد شناخته می‌شود.

به هر حال اگر نیمی از پیش‌بینی های بالا نیز صحیح باشد اپل سالی بسیار بزرگ را پیش رو خواهد داشت.

Apple-iTV.jpg

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420