لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استودیوی ضبط و پخش موسیقی از اپل موزیک شکایت می‌کنند

استودیوی ضبط و پخش موسیقی از اپل موزیک شکایت می‌کنند

 شرکت اپل باید به خاطر نقض قانون کپی رایت باید در دادگاه به شکایت یکی از شرکت‌های فعال در زمینه پخش و عرضه موسیقی‌ها پاسخ دهد.

شرکت Pro Music Rights که امتیاز پخش موسیقی برخی از خوانندگان معروف نظیر ویز خلیفه و فارل ویلیامز را در اختیار دارد به تازگی از اپل بابت استفاده و پخش موسیقی‌ها به صورت غیرقانونی در سرویس اپل موزیک شکایت کرده است. این شرکت بر این ادعا است که امتیاز پخش موسیقی‌های برخی از خواننده‌ها در اختیار این شرکت بوده است و اپل بدون پرداخت هزینه مربوط به پخش این موسیقی‌ها، آن‌ها را از طریق اپل موزیک در اختیار کاربران قرار داده است.

این شرکت تا پیش از این نیز از اسپاتیفای به خاطر پخش غیرقانونی موسیقی‌های مختلف شکایت کرده بود و اعلام کرده بود که اسپاتیفای با پخش غیرقانونی موسیقی‌ها 1 میلیارد دلار به این شرکت ضرر زده است و خواهان غرامت علیه این شرکت شد.

Pro Music Rights حالا از اپل به خاطر پخش موسیقی‌ها در سرویس اپل موزیک شکایت کرده است و از دادگاه درخواست دریافت غرامتی سنگین از شرکت اپل کرده است.

گفتنی است که این شرکت تنها امتیاز پخش موسیقی‌ها در خاک آمریکا را در اختیار دارد و فروش موسیقی‌های مربوطه در کشورهای دیگر، تحت کنترل و امتیاز این شرکت نخواهد بود.

لازم به ذکر است که هنوز دادگاه مربوط به این شکایت تشکیل نشده است و هنوز معلوم نیست که شرکت اپل و وکلای آن چه پاسخی در برابر این شکایت دارند. شرکت اپل ممکن است با توافق‌های انجام شده پیش از دادگاه بتواند با این شرکت مصالحه کند و رضایت مدیران آن را جلب کند تا برای بررسی‌های دیگر به دادگاه نرود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420