لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی: درخواست برای آیفون‌ها بسیار بالا است – پاسخگوی حجم درخواست اپل نیستیم

سونی: درخواست برای آیفون‌ها بسیار بالا است – پاسخگوی حجم درخواست اپل نیستیم

شرکت سونی تأمین کننده اصلی لنز دوربین‌های آیفون است و حالا اعلام کرده که حجم درخواست برای تأمین قطعات آیفون آن قدر بالا است که این شرکت نمی‌تواند به طور کامل پاسخگوی سفارش‌های شرکت اپل باشد.

سونی اعلام کرده که حتی اگر به صورت سه شیفت و بیست و چهار ساعته کارخانه‌های خود را برای تأمین سنسورهای دوربین آیفون‌ها راه بی‌اندازد؛ باز هم نمی‌تواند به طور کامل پاسخگوی تقاضای شرکت اپل باشد. سخنگوی کارخانه سونی در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده که این کارخانه حتی در تعطیلات پایان سال 2019 میلادی نیز به کار خود ادامه می‌دهد تا کمبود زمان برای تحویل قطعات دوربین آیفون‌ها را جبران کند.

Terushi Shimizu رئیس واحد تولید نیمه هادی‌ها و سنسورها در شرکت سونی اعلام کرده که این شرکت میزان سرمایه گذاری خود در این واحد را به دو برابر، معادل 280 میلیارد ین افزایش داده است تا بتواند با ساخت و احداث کارخانه‌های جدید، پاسخگوی حجم بالای تقاضای این قطعات باشد. با این حال Shimizu تأکید کرده که تصمیم مدیران مقر اصلی این شرکت در توکیو همچنان پاسخگوی درخواست کاربران نیست و این شرکت با مشکلات زیادی برای عرضه قطعات خود در زمان تعیین شده مواجه است.

سونی تامی ین کننده اصلی سنسور دوربین‌های آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس است که از اوایل سال 2019 میلادی سفارش‌های جدید خود را از شرکت اپل دریافت کرده است. با این حال این شرکت در اواخر سال جاری میلادی به مشکلات زیادی به خاطر زمان تحویل قطعات به شرکت اپل مواجه شده است.

اپل با همکاری سونی در تلاش کرده تا کیفیت دوربین آیفون‌ها را به طرز قابل توجهی افزایش دهد. دوربین یکی از بخش‌های مهم در تلفن‌های هوشمند به حساب میاید و اپل در تلاش است تا با همکاری با موفق‌ترین شرکت‌ها در این زمینه، محصولاتی با کیفیت و بهینه را آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373