لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آداپتور مسافرتی چند منظوره مدل OMNIA T3

معرفی آداپتور مسافرتی چند منظوره مدل OMNIA T3

شارژ دستگاه‌های همراه و دیجیتالی همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و حالا با افزایش میزان استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی، استفاده از شارژرهای مناسب و همراه اهمیت بیشتری پیدا کرده است. آداپتور مسافرتی چند منظوره مدل OMNIA T3 یک ابزار بی‌نظیر و کارآمد برای شارژ تمامی دستگاه‌های همراه به صورت هم‌زمان است.

این شارژ دارای دو بخش متفاوت می‌شود. بخش اول این محصول، یک آداپتور کاربردی است که با دو درگاه USB و یک درگاه تایپ سی می‌تواند دستگاه‌های همراه شما را به‌خوبی شارژ کند. بخش دوم این آداپتور، یک تبدیل پریز است که برای کشورهای مختلف ساخته شده است تا در زمان سفرهای خارجی با هیچ محدودیتی برای شارژ دستگاه‌های خود مواجه نباشید.

درگاه‌های خروجی این شارژر همراه شامل موارد زیر می‌شود:

دو درگاه USB-A با اختلاف پتانسیل 5 ولت و جریان 2.4 آمپر

یک درگاه USB-C با اختلاف پتانسیل 5 ولت و جریان 3 آمپر

این دستگاه با طراحی کاملاً ویژه ساخته شده است و با تمامی دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل سازگار است تا به‌راحتی بتوانید تمامی دستگاه‌های خود را از آن طریق شارژ کنید.

این آداپتور به‌راحتی می‌تواند با ولتاژ کشورهای مختلف از 100 تا 240 ولت سازگار باشد و به همین دلیل به‌راحتی می‌تواند در تمامی کشورهای مختلف دستگاه‌ها را شارژ کند.

این محصول یک ابزار جانبی کاملاً کاربردی برای شارژ آیفون، ایرپاد، آیپد، مک بوک و دیگر محصولات جانبی نظیر پاور بانک است که می‌تواند به صورت ویژه و منحصر به فرد تمامی دستگاه‌های شما را شارژ کند.

علاوه بر این، شارژر یاد شده به طور کامل هوشمند است و دارای محافظ الکتریسیته ویژه برای مقاومت در برابر نوسان الکتریکی بوده و می‌تواند به طور کاملاً ایمن دستگاه‌های شما را شارژ کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420