لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Builder’s Journey بازی جدید اپل آرکید شباهت زیادی به Monument Valley دارد

Builder’s Journey  بازی جدید اپل آرکید شباهت زیادی به Monument Valley دارد

سرویس اپل آرکید نزدیک به چند ماه است که آماده عرضه به تمامی کاربران دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل شده است و همچنان به صورت تدریجی عناوین و بازی‌های مختلف به آن اضافه می‌شود. Builder’s Journey یکی از بازی‌های معمایی جدید این سرویس است که شباهت زیادی به Monument Valley دارد.

این بازی معمایی که در حال حاضر با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است، به کاربران این امکان را می‌دهد تا معماهای مختلف را با تغییر آجرهایی که شبیه لگو طراحی شده‌اند، حل کنند و در نهایت با چالش‌های هیجان انگیز تر مواجه شوند. مراحل این بازی تا حدودی با یک دیگر متفاوت هستند و در دو بخش جداگانه به کاربران ارائه شده است.

این بازی یکی از مجموعه عناوینی است که به راحتی توانسته مخاطبین و طرفداران مجموعه Monument Valley را به خود جلب کند و به همین دلیل در میان کاربران اپل آرکید بسیار مشهور شده است.

مهم‌ترین خصیصه این بازی این است که شما امکان کنترل کاراکترها را ندارید و تنها می‌توانید با حل کردن پازل‌ها و معماها گوناگون کاراکترها را به از مبدأ به مقصد هدایت کنید.

این بازی توسط لگو توسعه داده شده است و یکی از بازی‌های ویژه در سرویس اپل آرکید به حساب میاید. برای دسترسی به سرویس اپل آرکید و این بازی می‌توانید ابتدا با پرداخت هزینه مشخص اشتراک ماهانه این سرویس را خریداری کرده و اقدام به دانلود بازی Builder’s Journeyو دیگر عناوین ارائه شده در این سرویس را برای کامپیوترهای مک، دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس دانلود و نصب کنید. گفتنی است که برخی از این بازی‌ها برای سرویس اپل تی وی نیز آماده ارائه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420