لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارکنان اپل استور اشتراک رایگان اپل موزیک و اپل تی وی دریافت می‌کنند

کارکنان اپل استور اشتراک رایگان اپل موزیک و اپل تی وی دریافت می‌کنند

 شرکت به تازگی طرحی تشویقی جدیدی را برای کارکنان اپل استورها در نظر گرفته است که طی آن اشتراک رایگان اپل موزیک و اپل تی وی را به این افراد ارائه می‌دهد.

فروشگاه‌های فیزیکی رسمی شرکت اپل یکی از مکان‌های اصلی برای تبلیغ و گسترش تعداد کاربران سرویس‌های دیجیتالی این کمپانی به حساب میایند، بر این اساس شرکت اپل تصمیم دارد تا با ارائه امکانات ویژه به کارکنان خود، آگاهی کامل در مورد نحوه استفاده از سرویس‌های دیجیتالی را ارائه دهد تا آن‌ها بتوانند به صورت ویژه‌تر کاربران را به استفاده از این سرویس‌های دیجیتالی تشویق کنند.

بر این اساس، کارکنان اپل استورهای رسمی از این پس اشتراک اپل موزیک، اپل تی وی و اپل آرکید را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. علاوه بر این، دستگاه‌های دموی آماده در اپل استورها از این پس به صورت محدود این اشتراک‌ها را اجرا می‌کنند تا کاربران بتوانند با حضور در اپل استورهای رسمی به صورت رایگان این خدمات را تست کنند و در صورت تمایل اشتراک مربوط به این سرویس‌ها را برای خود خریداری کنند.

گفتنی است که این طرح تشویقی قرار است از ماه ژانویه 2020 برگزار شود و کارکنان اپل استورهای رسمی به این سرویس به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، کارکنان تا ماه مارس 2020 می‌توانند یک اپل واچ را با 100 دلار تخفیف خریداری کنند.

شرکت اپل با ایجاد طرح‌های ویژه برای کارکنان خود در تلاش است تا امکاناتی ویژه را برای کارکنان خود ایجاد کند تا آن‌ها به صورت ویژه از محصولات این شرکت استفاده کنند و به صورت بهتر بتوانند محصولات این شرکت را به کاربران و مراجعین معرفی کنند. گفتنی است که در بسیاری از اپل استورهای رسمی داشتن آیفون یا دیگر محصولات شرکت اپل برای انجام امور شخصی اجباری نیست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420