لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پخش و کیفیت صدای ایرپاد پرو کمترین تأخیر را دارد

پخش و کیفیت صدای ایرپاد پرو کمترین تأخیر را دارد

بررسی‌ها و تست‌های اخیر انجام شده از سرعت پخش و کیفیت صدای ایرپاد پرو حاکی از آن است که این محصول کمترین تأخیر را دارد.

ایرپاد پرو همراه با قابلیت‌های بسیار زیادی نظیر حذف نویز و حالت Transparency نسبت به نسل‌های پیشین آماده عرضه شد؛ اما حالا مشخص شده که یکی دیگر از مزیت‌های این محصول نسبت به هندزفری های مشابه به بهبود تأخیر در زمان پخش و کیفیت صدا مربوط است. استفان کویل، موسیقی دان و توسعه دهنده نرم افزارهای صوتی در پست جدیدی که در وبلاگ خود منتشر کرده نتیجه تست سرعت پخش و کیفیت صدای ایرپاد پرو را مورد بررسی قرار داده است.

وی در توضیحاتی که طی پست وبلاگ خود داده اعلام کرده که با استفاده یک نرم افزار متفاوت ایرپاد پرو رو مورد تست و بررسی قرار داده است. نرم افزار اول شامل کیبورد پیش‌فرض آی او اس می‌شود که در زمان فشار دادن دکمه‌های هر کلمه یک فیدبک صوتی را از خود ارسال می‌کند. نرم افزار دوم نیز شامل یک بازی کامپیوتری می‌شود که توسط خود او و با عنوان Tapt توسعه داده شده است.

وی در توضیحات خود اعلام کرده که بحث تأخیر در هندزفری های بلوتوثی در زمان اجرای بازی‌ها از اهمیت بیشتری نسبت به زمان پخش موسیقی‌ها برخوردار است؛ چرا که در زمان اجرای بازی محتوای ارسالی باید کاملاً هماهنگ با محتوای تصویری در حال پخش باشند.

وی همچنین 10 نمونه صوتی را از یک از این نرم افزارها را مورد بررسی قرار داده و در شرایطی برابر آن‌ها را به ایرپاد پرو ارسال کرده و زمان تأخیر این هندزفری بی‌سیم را مورد بررسی قرار داده است.

در نتیجه این تست مشخص شده است که ایرپاد نسل اول با تراشه W1 دارای 274 میلی ثانیه تأخیر بوده است. از طرف دیگر ایرپاد نسل دوم با تراشه H1 دارای 178 میلی ثانیه تأخیر است؛ اما ایرپاد پرو تأخیر بسیار کمی نسبت به نسل‌های پیشین خود دارد و تنها 144 میلی ثانیه تأخیر دارد. این مسئله به معنای آن است که ایرپاد پرو در کمترین زمان ممکن محتوای صوتی را در دستگاهی که به آن متصل شده به گوش کاربر ارسال می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420