لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان داون گرید به آی او اس 13.2.3 از طرف شرکت اپل مسدود شد

امکان داون گرید به آی او اس 13.2.3 از طرف شرکت اپل مسدود شد

بررسی کاربران و توسعه دهندگان از دستگاه‌هایی که آی او اس 13.3 را نصب کرده‌اند حاکی از آن است که شرکت اپل پس از عرضه این نسخه، امکان داون گرید به آی او اس 13.2.3 را بسته است.

کاربرانی که آی او اس 13.3 و آیپد او اس 13.3 را در آیفون و آیپد خود نصب کرده باشند از این پس امکان دسترسی به نسخه‌های پیشین را ندارند و نمی‌توانند دستگاه‌های خود را داون گرید کنند.

بر این اساس کاربران امکان نصب نسخه‌های پیشین را حتی با استفاده از فایندر و نرم افزار آیتونز در مک و کامپیوترهای ویندوزی را ندارند و نمی‌توانند به نسخه‌های پیشین این نسخه دسترسی داشته باشند. اپل معمولاً پس از عرضه نسخه‌های جدید از سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس امکان داون گرید به یک نسخه قبل را برای کاربران باز نگه می‌دارد؛ با این حال در صورتی که در آپدیت جدید شامل تغییرات امنیتی باشد، اپل بلافاصله امکان داون گرید به نسخه پیشین را می‌بندد.

بر این اساس کاربرانی که این نسخه جدید را روی دستگاه‌های خود دانلود و نصب کرده باشند، صرفاً محدود به این نسخه بوده و امکان دانلود و نصب نسخه‌های دیگر را ندارند. آی او اس 13.3 که از چند روز پیش در اختیار کاربران قرار گرفته است، شامل تغییراتی ویژه نظیر پشتیبانی از توکن‌های فیزیکی و ابزارهای امنیتی مبتنی بر NFC است.

این نسخه همچنین امکاناتی نظیر محدودسازی بخش‌های مختلف سیستم عامل برای دسترسی به تلفن همراه و اینترنت را دارد و می‌تواند در ساعاتی مشخص و ویژه بخش‌های مختلف سیستم عامل را برای انتقال داده از طریق اینترنت و شبکه تلفن همراه را مسدود کند.

شرکت اپل در حال حاضر در مرحله تست و بررسی نسخه‌های بتای آی او اس 13.3.1 است که در آینده نزدیک آن را برای کاربران آماده عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت