لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اشتراک اپل موزیک برای شش ماه رایگان شد

اشتراک اپل موزیک برای شش ماه رایگان شد

اپل تصمیم دارد تا به صورت محدود اشتراک شش ماهه اپل موزیک را به کاربران ارائه دهد. شرکت اپل تا پیش از این سرویس اشتراک سه ماهه رایگان را به کاربران ارائه داده بود و حالا تصمیم دارد تا به مناسبت کریسمس این اشتراک را به شش ماه افزایش دهد.

بر این اساس کاربرانی که از همین حالا تا پایان سال 2019 میلادی اقدام به فعال سازی اولیه اشتراک اپل موزیک خود کنند، می‌توانند برای شش ماه از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنند و تمامی موسیقی‌های ارائه شده در این سرویس را به صورت اشتراکی در تمامی دستگاه‌های مبتنی بر اپل آیدی خود گوش کنند.

شرکت اپل همچنین خدمات مربوط به استفاده از نرم افزار شازم را نیز از طریق این اشتراک به کاربران ارائه می‌دهد و آن‌ها می‌توانند به صورت ویژه و منحصر به فرد موسیقی‌های مختلف ارائه شده در این سرویس را گوش کنند. گفتنی است که این پیشنهاد ویژه تنها برای سه کشور آمریکا، کانادا و انگلستان ارائه شده است و کاربرانی که اکانت و اشتراک این کشورها را در اختیار داشته باشند می‌توانند از این پیشنهاد ویژه برای گوش کردن به موسیقی‌ها آن هم به مدت شش ما استفاده کنند.

گفتنی است که برای فعال سازی این سرویس کاربران حتماً باید کارت اعتباری بین‌المللی داشته باشند و آن را در اپل آیدی خود وارد کرده باشند. پس از پایان یافتن مهلت شش ماهه برای استفاده از این سرویس رایگان، اپل موزیک به صورت خودکار و ماهانه مبلغ مربوط به اشتراک را از حساب کارت اعتباری بین‌المللی کسر می‌کند.

بر این اساس کاربرانی که تمایل به خرید و استفاده از اشتراک ماهانه ندارند، باید پیش از پایان یافتن مهلت شش ماهه این سرویس را متوقف و اشتراک آن را لغو کنند تا دیگر هزینه‌ای از آن‌ها کسر نشود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420