لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دوربین آیفون 12 مجهز به استبلایزر می‌شود

دوربین آیفون 12 مجهز به استبلایزر می‌شود

شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020، دوربین آیفون 12 را مجهز به استبلایزر کند تا از آن طریق تصاویر در حال حرکت با کیفیت و وضوح بیشتری به ثبت برسند.

خبرگزاری دیجی تایمز در بررسی‌های خود اعلام کرده که شرکت اپل در تولید لنز الترا واید دوربین آیفون 12 با سایز 6.1 و 6.7 اینچ از ابزارهای استبلایزر اپتیکال استفاده کند که در ثبت ویدیو و عکس به افزایش کیفیت تصویر کمک زیادی می‌کند. اپل در تلاش است تا از فناوری Sensor-Shift در این زمینه استفاده کند تا از آن طریق کیفیت و وضوح تصاویر را به طرز قابل توجهی افزایش دهد تا از این پس کاربران تصاویر بهتری را به ثبت برسانند.

این گزارش تأکید کرده که شرکت اپل قابلیت یاد شده را تنها در توسعه و عرضه آیفون‌های پرچم‌دار سال 2020 مورد استفاده قرار می‌دهد و از سیستم هوشمند و الکترونیکی اپتیکال در ساخت این قابلیت استفاده می‌کند که باعث افزایش بیست درصدی کیفیت تصاویر ثبت شده در حین حرکت می‌شود.

اپل همچنین در تلاش است تا به‌منظور ارائه این قابلیت سنسور التراواید به کار رفته در تلفن‌های هوشمند سال آینده خود را بزرگ‌تر بسازد. با این حال این فناوری جدید در حال حاضر در مرحله توسعه قرار دارد و معلوم نیست که شرکت اپل بتواند به طور کامل این قابلیت را در آیفون‌های پرچم‌دار سال 2020 آماده عرضه کند.

بر اساس گزارش‌های متعدد منتشر شده در مورد آیفون 12، شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2020 از پنج مدل جدید تلفن هوشمند رونمایی کند که دو مدل 6.1 و 6.7 اینچی آن‌ها از جمله پرچم‌داران این محصولات به حساب میایند که مجهز به دوربین سه لنزه به همراه یک لنز الترا واید، یک لنز واید و یک لنز تله فوتو میشوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420