لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن تیک تاک از طرف آمریکا به عنوانی یک تهدید امنیتی شناخته شد

اپلیکیشن تیک تاک از طرف آمریکا به عنوانی یک تهدید امنیتی شناخته شد

 تفنگداران دریایی و ارتش آمریکا اپلیکیشن تیک تاک را در لیست نرم افزارهای تهدید آمیز قرار داده اند و نصب آن را روی تلفن های هوشمند افراد حکومتی و دولتی ممنوع کرده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، تفنگداران دریایی آمریکا به تازگی اپلیکینش تیک تاک را در لیست اپلیکیشن های خطرناک قرار داده و آن را به عنوان یک اپلیکیشن تهدید آمیز در نظر گرفته است و نصب آن را روی دستگاه های وابسته به ارتش آمریکا ممنوع اعلام کرده است.

ارتش آمریکا اعلام کرده که کاربران و استفاده کنندگان تلفن های هوشمندی که با مسادل دولتی سر و کار دارند از این پس نباید این اپلیکیشن روی تلفن هوشمند خود نصب کنند. علاوه بر این، دستگاه هایی که از همین حالا تیک تاک را روی خود نصب دارند، به زودی دسترسی‌شان به اطلاعات تفنگ داران دریایی ارتش آمریکا مسدود خواهد شد.

تفنگ داران دریایی به طور واضح در مورد تهدید های امنیتی تیک تاک توضیحی نداده است؛ اما سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای اعلام کرده که این اپلیکیشن یک «تهدید در حال ظهور» است و خطرات زیادی را برای کارکنان این وزارت ایجاد کرده است. رویترز اعلام کرده که پرسنل نیروی دریایی و تفنگ داران دریایی آمریکا که از تلفن های هوشمند وابسته به مسائل امنیتی کشور استفاده میکنند، از این پس نباید از این اپلیکیشن تجاری محبوب استفاده کنند.

گفتنی است که تیک تاک یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی چینی است که توسط شرکت ByteDance توسعه داده شده است. نگرانی دولت آمریکا، مربوط به همکاری این اپلیکیشن با قانون گذاران چینی است و وزارت دفاع آمریکا بر این باور است که دولت چین میتواند به محرمانه ذخیره شده در تلفن های هوشمند دولتی و ارتشی دسترسی پیدا کند. بر این اساس این اپلیکیشن با محدودیت ویژه برای استفاده در دستگاه های دولتی مواجه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373