لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل استادیا سه بازی جدید را برای کاربران آماده عرضه کرد

گوگل استادیا سه بازی جدید را برای کاربران آماده عرضه کرد

شرکت گوگل به وعده خود برای افزایش تعداد بازی‌های سرویس استادیا عمل کرده است و حالا سه عنوان بازی جدید را آماده ارائه به کاربران کرده است.

این سه بازی جدید از همین حالا در اختیار کاربران استادیا قرارگرفته است و کاربران می‌توانند به آن‌ها در دستگاه‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

این سه عنوان بازی شامل Ghost Recon Breakpoint، Borderlands 3 و Dragon Ball Xenoverse 2 می‌شوند که کاربران می‌توانند آن‌ها را با خرید اشتراک گوگل استادیا از طریق دستگاه‌های مختلف خود اجرا کنند.

گفتنی است که کاربران برای اجرای این سه عنوان، همانند دیگر بازی‌های ارائه‌شده در سرویس استادیا نیازی به اعمال تغییرات ویژه در دستگاه‌های خود ندارند و می‌توانند این بازی‌ها را در تمامی دستگاه‌های هوشمند متصل به اینترنت خود که از این سرویس جدید گوگل پشتیبانی می‌کند، اجرا کنند.

بر این اساس، این اولین باری است که کاربران امکان تجربه کردن اجرای بازی Ghost Recon Breakpoint را در تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های همراه دارند و می‌توانند با استفاده از سرویس مبتنی بر رایانش ابری گوگل آن را روی دستگاه‌های خود اجرا کنند.

گوگل استادیا یکی از سرویس‌های ویژه و خاص شرکت گوگل است که به تازگی آماده عرضه شده است و کاربران از طریق آن امکان اجرای بازی‌های سنگین گرافیکی را در تمامی دستگاه‌های مختلف خواهند داشت. برای دسترسی به سرویس گوگل استادیا، می‌توانید با شارژ کردن حساب کاربری گوگل خود و اتصال به سرویس گوگل استادیا با استفاده از تلفن‌های هوشمند، تبلت ها و کامپیوترهای شخصی، بازی‌های مختلف را با کمک فناوری رایانش ابری اجرا کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

گفتنی است که گوگل استادیا هنوز در مرحله تست بتای عمومی است و در آینده نزدیک مشکلات احتمالی آن برطرف می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420