لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین نسخه بتای آی او اس 13.3.1 برای توسعه دهندگان و کاربران عرضه شد

اولین نسخه بتای آی او اس 13.3.1 برای توسعه دهندگان و کاربران عرضه شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش اولین بتای سیستم عامل آی او اس 13.3.1 را برای کاربران عادی و توسعه دهندگان آماده عرضه کرده است.

کاربرانی که از طریق وب سایت رسمی اپل و وارد کردن اطلاعات اپل آیدی خود در برنامه تست کنندگان اپل عضو شده‌اند؛ از همین حالا می‌توانند نسخه عمومی این سیستم عامل را دانلود کنند. علاوه بر این توسعه دهندگانی که اکانت اختصاصی شرکت اپل را خریداری کرده‌اند از همین حالا می‌توانند به این نسخه به همراه کیت توسعه دهندگان آن دسترسی داشته باشند.

شرکت اپل در توسعه و عرضه این نسخه هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از تغییرات اعمال شده در آن ارائه نداده است و معلوم نیست که آی او اس 13.3 شامل چه تغییرات ویژه‌ای می‌شود؛ با این حال اپل در زمان عرضه این نسخه به صورت نهایی و در روزهای آینده اطلاعات کاملی از این نسخه و تغییرات اعمال شده در آن را به کاربران ارائه خواهد داد.

با وجود این مسئله بررسی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل در توسعه و عرضه این نسخه مشکلات مربوط به قابلیت محدود سازی بخش‌های مختلف از طریق اسکرین تایم را برطرف کرده است.

گفتنی است که این نسخه هنوز به صورت نهایی آماده ارائه به کاربران نشده است؛ بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی آی او اس 13.3 صبر کنند و فعلاً اقدامی برای دانلود و نصب نسخه‌های بتا نکنند. نسخه‌های بتا دارای باگ‌هایی شناخته شده هستند که این مسئله باعث ایجاد اختلال در عملکرد دستگاه‌ها خواهد شد.

این آپدیت به‌زودی با رفع باگ‌های مربوط به آی او اس 13.3 آماده عرضه به صورت نهایی خواهد شد و تمامی کاربران امکان دانلود و نصب آن را خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373