لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نتایج تست‌های بنچ مارک مک پرو 2019 منتشر شد

نتایج تست‌های بنچ مارک مک پرو 2019 منتشر شد

 اطلاعات مربوط به بنچ مارک مک پرو 2019 به تازگی در گیک بنچ 5 منتشر شده است و حالا قدرت پردازشی و سخت افزاری این محصول در مقایسه با دیگر کامپیوترها مورد مقایسه قرار گرفته است.

گیک بنچ در حال حاضر مدل میان رده این کامپیوتر مک را مورد تست و بررسی قرار داده است که دارای پردازنده 8 هسته‌ای اینتل زئون از سری W است.

اطلاعات دریافت شده از تست‌های بنچ مارک مک پرو 2019 نشان می‌دهد که شرکت اپل در مقایسه با دو سال گذشته موفق به ساخت ورک استیشن قدرتمندتری شده است و این کامپیوتر جدید قدرت سخت افزاری بسیار بیشتری در مقایسه با آیمک پرو دارد. 

اپل در سال 2017 از آیمک پرو به‌عنوان یکی از ورک استیشن‌های خود رونمایی کرده بود و حالا این شرکت از هفته گذشته فرایند عرضه مک پرو 2019 را آغاز کرده است.

تست‌های بنچ مارک از ارزان قیمت‌ترین نسخه مک پرو 2019 حاکی از آن است که پردازنده به کار رفته در آن امتیاز 1008 را برای پردازش‌های تک هسته‌ای و امتیاز 7606 را برای پردازش‌های چند هسته‌ای دریافت کرده است. البته باید به یاد داشت که شرکت اپل مک پرو 2019 را در 3 پردازنده 8 هسته‌ای، 12 هسته‌ای و 16 هسته‌ای آماده عرضه کرده است که قطعاً نسخه‌های قدرتمندتر امتیازهای بالاتری نسبت به این تست اخیر دریافت خواهند کرد. 

 این در حالی است که نتایج تست‌های بنج مارک برای آیمک پرو 2017 نشان دهنده امتیاز 1076 برای پردازش‌های تک هسته‌ای و امتیاز 8120 برای پردازش‌های چند هسته‌ای است. با این حال نسخه‌های پیشرفته‌تر مک پرو 2019 امتیازهای بیشتری را در این تست دریافت کرده‌اند.

گفتنی است که مک پرو 2019 در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال معرفی شد و از روز دهم دسامبر آماده پیش فروش و عرضه به بازار جهانی شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420