لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک پرو 2019 تعمیرپذیرترین دستگاه شرکت اپل است

مک پرو 2019 تعمیرپذیرترین دستگاه شرکت اپل است

وب سایت iFixit پس از انتشار ویدیوی بازگشایی مک پرو 2019، اقدام به بررسی تخصصی این ورک استیشن جدید کرده و اعلام کرده که مک پرو 2019 تعمیرپذیرترین دستگاه تولید شده توسط شرکت اپل است.

این وب سایت امتیاز 9 از 10 را برای تعمیرپذیر بودن مک پرو 2019 در نظر گرفته است و اعلام کرده که این محصول بیشترین امکان را برای تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری مختلف دارد. iFixit ورک استیشن جدید اپل را «معجزه تعمیرپذیر» نامیده است و اعلام کرده این دستگاه امکانات ویژه‌ای را برای کاربران حرفه‌ای در نظر گرفته است.

مک پروی جدید به آسانی بازی می‌شود و تک تک قطعات آن به راحتی امکان جداسازی را دارند و بدون نیاز به هیچ ابزار پیشرفته و خاصی می‌توان آن‌ها را تغییر داد یا آن‌ها را آپگرید کرد که این مسئله به روند تعمیر پذیری دستگاه کمک بسیار زیادی می‌کند.

iFixit اعلام کرده که تعمیرپذیر بودن بالای مک پروی جدید به دلیل بزرگ‌تر شدن حجم دستگاه است. اپل به جای تلاش برای کوچک‌تر و فشرده‌تر ساختن این محصول روی تعمیر پذیری و آزاد بودن دست کاربران حرفه‌ای برای رفع مشکلات سخت افزاری و حتی آپگرید آن‌ها تمرکز کرده است.

البته این وب سایت همیشه در بررسی‌های خود اعلام کرده بود که محصولات اپل ازجمله تعمیر پذیر ترین دستگاه‌های هوشمند و دیجیتالی هستند. برای مثال این وب سایت اعلام کرده که آیفون 11 پرو امتیاز 6 از 10 را برای تعمیرپذیر بودن دریافت کرده است که نسبت به بسیاری از تلفن‌های هوشمند دیگر بالاتر است.

این در حالی است که برخی از محصولات شرکت اپل نظیر مک بوک ایر های جدید به دلیل طراحی فشرده‌تر امتیاز کمتری را برای تعمیر شدن دریافت کرده‌اند که نشان دهنده آن است که فشرده‌تر شدن طراحی بدن دستگاه‌ها باعث کاهش امکان تعمیر دستگاه‌ها می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420