لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل آرکید از این پس به صورت سالیانه به فروش می‌رسد

اپل آرکید از این پس به صورت سالیانه به فروش می‌رسد

شرکت اپل پس از معرفی سرویس اپل آرکید و ارائه موفقیت آمیز آن در میان کاربران، حالا تصمیم به عرضه اشتراک سالانه آن گرفته است. اشتراک سالانه اپل آرکید از این پس با قیمت 49.99 دلار به کاربران ارائه می‌شود.

بر این اساس کاربرانی که از اپل آیدی آمریکایی استفاده می‌کنند با پرداخت 49.99 دلار می‌توانند برای یک سال به تمامی بازی‌های این سرویس دسترسی داشته باشند. علاوه بر این اشتراک سالانه جدید برای کاربران کانادا 59.99 دلار، برای کاربران اروپایی 49.99 یورو و برای کاربران انگلستان با 49.99 پوند آماده عرضه شده است.

تا پیش از این اپل فقط اشتراک ماهانه این سرویس را به فروش می‌رساند که قیمت آن 4.99 دلار برای کاربران آمریکایی بود. اما حالا مشخص شده است که کاربران از این پس می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای مشخص اشتراک سالانه این سرویس را خریداری کنند.

اپل آرکید بسیاری از بازی‌ها را برای دستگاه‌های مختلف مبتنی بر آی او اس، آیپد او اس و مک او اس را آماده عرضه کرده است. کاربران می‌توانند تا زمانی که اشتراک این سرویس را داشته باشند به تمامی این بازی‌ها در دستگاه‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

اپل برای خرید اشتراک سالانه تخفیفی ویژه نسبت به خرید ماهانه آن در نظر گرفته است. بر این اساس کاربرانی که اشتراک سالانه را خریداری می‌کنند؛ هزینه‌ای معادل خرید اشتراک 10 ماه را پرداخت خواهند کرد.

اپل آرکید از همین حالا بیش از 100 عنوان بازی را برای کاربران آماده عرضه کرده است که امکان اجرا در آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و اپل تی وی به همراه کامپیوترهای مک را دارد. گفتنی است که برخی از عناوین ارائه شده برای کامپیوترهای مک در سرویس یاد شده با دیگر پلتفرم‌ها تفاوت دارد و به همین دلیل کاربران این کامپیوترها به‌عنوان های دیگری دسترسی خواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420