لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر XDR اپل برای کار با آیمک پرو محدودیت دارد

نمایشگر XDR اپل برای کار با آیمک پرو محدودیت دارد

 اپل به تازگی نمایشگر XDR اختصاصی خود را آماده عرضه به بازار کرده است و حالا مشخص شده است که این مانیتور باکیفیت برای کار با آیمک پرو محدودیت‌هایی در مورد کیفیت دارد.

آیمک پرو در لیست محصولات دارای امکان پشتیبانی کامل از نمایشگر XDR نیامده است و بخش پشتیبانی وب سایت رسمی اپل اعلام کرده که آیمک پرو به طور کامل با این نمایشگر سازگار نیست.

در این میان توماس گروور یکی از تدوین گران حرفه‌ای که از محصولات اپل برای کارهای خود استفاده می‌کند اعلام کرده که نمایشگر XDR امکان استفاده در آیمک پرو را دارد؛ اما کاربران با محدودیت‌هایی درزمینهٔ کیفیت و رزولوشن مواجه هستند. بر اساس این بررسی‌ها، نمایشگر XDR تنها در رزولوشن 5K امکان نمایش محتوای تصویر خروجی از آیمک پرو را دارد و کاربران این محصول امکان استفاده از کیفیت‌های بالاتر را نخواهند داشت.

این در حالی است که نمایشگر XDR اپل امکان نمایش تصاویر باکیفیت 6K را دارد؛ با این حال کاربران آیمک پرو حتی در صورت استفاده از درگاه تاندربولت 3 که به صورت پیش‌فرض توسط اپل در این محصول جای داده شده امکان استفاده از کیفیت‌های بیشتر را نخواهند داشت.

اپل در سند مربوط به پشتیبانی و کاربری نمایشگر XDR تأکید کرده که این محصول به صورت اختصاصی برای مک پرو 2019 تولید شده است که از کارت گرافیک سری MPX بهره می‌برد. علاوه بر این، مک بوک پروهای 15 اینچ و 16 اینچ تولید شده از سال 2018 به بعد نیز امکان نمایش تصاویر باکیفیت بالا را در این نمایشگر بزرگ دارند.

گفتنی است که نمایشگر XDR شرکت اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2019 و در کنار مک پرو آماده معرفی شد و از هفته گذشته آماده عرضه به بازار جهانی شده است. این نمایشگر خصوصیاتی خارق‌العاده نظیر کنتراست 1 میلیون به 1 و روشنایی 1600 نیت را دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420