لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یکی از خوانندگان گروه کره‌ای بی تی اس 33 جفت ایرپاد گم کرده است

یکی از خوانندگان گروه کره‌ای بی تی اس 33 جفت ایرپاد گم کرده است

 گم شدن ایرپاد یکی از دردسرهایی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه می‌شوند و به همین دلیل کاربران معمولاً در زمان استفاده ایرپاد همیشه نگران گم شدن یکی از این هندزفری ها هستند. در این میان، یکی از خوانندگان گروه کره‌ای BTS اعلام کرده که 33 جفت ایرپاد گم کرده است.

Kim Namjoon خواننده گروه BTS در یکی از پرسش و پاسخ‌هایی که با طرفداران خود داشت اعلام کرده که در حال حاضر از سی و چهارمین جفت ایرپاد خود استفاده می‌کند؛ چرا که او مرتب ایرپادهای خود را گم می‌کند.

پس از انتشار این ادعا از طرف Kim Namjoon بسیاری از کاربران اقدام به بحث و گفت و گو در مورد این مسئله در توییتر کردند و حتی کاربران دیگر از تجربه خود در مورد گم شدن ایرپادها صحبت کردند.

بر اساس محاسباتی که کاربران انجام داده‌اند، این خواننده کره‌ای تاکنون نزدیک به 600 هزار دلار بابت گم شدن ایرپادهای خود پول پرداخت کرده است. جالب اینجا است که این مبلغ معادل گران‌ترین کامپیوتر تولید شده توسط اپل، یعنی مک پرو 2019 است.

در حقیقت این خواننده کره‌ای هزینه‌ای معادل یک مک پرو را به خاطر گم کردن‌های مداوم ایرپادهای بی‌سیم خود پرداخت کرده است.

در یکی از بحث‌های توییتری مطرح شده در مورد گم کردن 33 ایرپاد توسط Kim Namjoon برخی از کاربران شروع به بررسی آثار مخرب استفاده نادرست از ایرپادهای بی‌سیم کرده‌اند. اپل همیشه تلاش کرده تا محصولات خود را سازگار با محیط زیست تولید کند؛ اما برخی از قطعات تعبیه شده در این محصولات نظیر باتری و سیستم‌های ارتباطی رادیویی قابل تجزیه در محیط زیست نخواهند بود. به همین دلیل برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که گم کردن ایرپادها آن هم با تعداد بسیار زیاد ممکن است در آینده آسیب‌هایی جدی را به محیط زیست وارد کند.

این مسئله تا جایی جدی شده است که بسیاری از فعالان محیط زیست از Kim Namjoon و شرکت اپل به خاطر استفاده و تولید ایرپادها انتقاد کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که ایرپادها باید به گونه‌ای ساخته می‌شدند که احتمال گم شدن آن‌ها کمتر شود و این ابزارهای دیجیتالی با تعداد کمتر در محیط زیست رها شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420