لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باتری اپل واچ سری 5 در زمان روشن بودن همیشگی نمایشگر تا چقدر دوام می‌آورد

باتری اپل واچ سری 5 در زمان روشن بودن همیشگی نمایشگر تا چقدر دوام می‌آورد

 یکی از مسائلی که در زمان استفاده از ساعت‌های هوشمند و دیگر ابزارهای هوشمند امروزی در میان کاربران مطرح می‌شود؛ مسئله دوام باتری این محصولات است. در این میان، باتری اپل واچ سری 5 که به‌تازگی توسط اپل معرفی و آماده عرضه‌شده با سؤال‌ها و چالش‌های زیادی در میان کاربران همراه بوده است.

شرکت اپل در جریان کنفرانس سپتامبر 2019 خود، اعلام کرد که باتری اپل واچ سری 5 می‌تواند در شرایط ویژه و اصطلاحاً آزمایشگاهی تا 15 ساعت دوام داشته باشد. از طرف دیگر این شرکت از قابلیتی جدید با عنوان Always on Display یا روشن بودن همیشگی نمایشگر رونمایی کرد که البته در زمان ادعا در مورد دوام 15 ساعته باتری هیچ اشاره‌ای به قابلیت روشن بودن همیشگی نمایشگر نکرده بود.

در این میان، وب سایت 9to5mac اقدام به بررسی دوام باتری اپل واچ سری 5 در شرایط عملی کرده است. یکی از نویسندگان این وب سایت اپل واچ سری 5 را در جریان دو ماراتن مورد استفاده قرار داده است و در طول آن قابلیت روشن بودن همیشگی نمایشگر را فعال کرده بود و اپلیکیشن Workout را نیز برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی خود روشن کرده بود و در حال گوش کردن به موسیقی از طریق اتصال ساعت به هندزفری بلوتوثی بود.

وی در نهایت اعلام کرد که در نتیجه این تست، پس از دو ساعت و بیست و هشت دقیقه دویدن و پانزده دقیق استراحت، تنها 8 درصد از شارژ باتری اپل واچ باقی مانده بود؛ این در حالی است که شارژ اپل واچ در زمان آغاز دویدن روی 100 درصد بود و 92 درصد از آن پس از دو ساعت و سی و شش دقیقه مصرف شده بود.

البته اپل نیز این مسئله را تائید کرده که زمان دوام باتری اپل واچ مشخصاً به نحوه استفاده کاربر از ساعت هوشمند وابسته است و در صورت فعال بودن برخی از قابلیت‌های خاص ممکن است میزان دوام باتری این ساعت کاهش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420