لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی درایو اس اس دی جی درایو – حافظه کامپیوتر خود را افزایش دهید

معرفی درایو اس اس دی جی درایو – حافظه کامپیوتر خود را افزایش دهید

جی درایو (G-Drive) یکی از برندهای زیر شاخه شرکت وسترن دیجیتال است که در زمینه تولید و عرضه هارد و اس اس دی اکسترنال برای کامپیوترهای مک فعالیت می‌کند.

درایو اس اس دی جی درایو یک محصول کاملاً کارآمد برای کامپیوترهای مک است که در ظرفیت‌های 500 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت آماده عرضه شده است.

این درایوها مبتنی بر درگاه USB-C هستند و به طور کامل با کامپیوترهای جدید مک سازگار هستند. علاوه بر این، محصولات جی درایو به صورت پیش‌فرض از فایل سیستم اختصاصی کامپیوترهای مک استفاده می‌کنند و در زمان آغاز استفاده، نیازی به فرمت کردن یا تغییر فایل سیستم آن‌ها وجود ندارد.

علاوه بر این، محصولات اس اس دی جی درایو دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. به همین دلیل می‌توانند به صورت نسبی در شرایط سخت و دشوار نیز دوام بیاورند.

استفاده از حافظه ذخیره سازی اس اس دی باعث می‌شود تا کاربران برای استفاده مداوم نیازی به مراقبت در برابر حرکات و ضربات نداشته باشند و بتوانند به صورت مستقیم از این هارد ها در تمامی شرایط مختلف استفاده کنند.

بدنه این حافظه‌های اس اس دی از آلومینیوم بوده که باعث افزایش کیفیت، زیبایی و دوام آن‌ها در استفاده طولانی مدت می‌شود.

علاوه بر این، این حافظه‌ها از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند و می‌توانند 560 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را میان کامپیوتر انتقال دهد.

این درایوها یک ابزار کاملاً کاربری برای دستگاه‌های مک به حساب میاید که با استفاده از یک راه کار اقتصادی می‌تواند حافظه دستگاه‌های شما را افزایش دهد و به سادگی می‌توانید از آن‌ها برای ذخیره سازی انبوه اطلاعات خود استفاده کنید و دیگر با مشکل حجم مواجه نباشید. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373