لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

منابع رسمی اپل، کیبوردهای لپ تاپی آیپد را می‌فروشند

منابع رسمی اپل، کیبوردهای لپ تاپی آیپد را می‌فروشند

شرکت اپل تصمیم گرفته تا از این پس در وب سایت رسمی فروشگاه آنلاین خود به صورت مستقیم کیبوردهای لپ تاپی آیپد را به فروش برساند.

این کیبوردها به صورت رسمی توسط شرکت اپل تولید نشده‌اند و از جمله محصولات اصلی و اورجینال شرکت اپل به حساب نمی‌بیند، با این حال کیفیت بالا و درخواست نسبتاً قابل توجهی که کاربران نسبت به این محصول داشته‌اند باعث شده تا شرکت اپل تصمیم به فروش این محصولات در وب سایت فروشگاه رسمی خود بگیرد.

اپل تا به امروز تنها یک کیبورد رسمی و آن هم اسمارت کیبورد را برای آیپدها آماده عرضه کرده است که علاوه بر ارائه امکان تایپ از طریق یک صفحه کلید فیزیکی به کاربران این امکان را می‌دهد تا از نمایشگر دستگاه خود در برابر ضربات مختلف محافظت کنند.

در این میان، کیبورد لپ تاپی آیپد با برند Brydge یک محصول کاملاً متفاوت است که ظاهر و روند کاربری آیپد را شبیه به لپ تاپ‌ها می‌کند. این کیبورد بااتصال به آیپد می‌تواند آن را در زوایای مختلف روی میز نگه دارد و در عین حال امکان تایپ را از طریق صفحه کلید به کاربران ارائه دهد.

این محصول در حال حاضر تنها برای آیپد 10.2 اینچ و آیپد ایر 10.5 اینچ آماده عرضه شده‌اند که از همین حالا توسط منابع رسمی شرکت اپل در وب سایت فروشگاه آنلاین این شرکت آماده عرضه به بازار شده‌اند.

گفتنی است که شرکت اپل هنوز تصمیمی برای تولید محصولات مشابه ندارد و همچنان در حال تولید و عرضه اسمارت کیبورد آیپدها است که با کاربری ویژه آماده عرضه به بازار شده‌اند.

شرکت اپل ممکن است در آینده نزدیک این محصولات مشابهی را آماده عرضه به بازار کند و به صورت مستقل در این زمینه عمل کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420