لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل شرکت «اسپکترال اج» را برای افزایش قدرت دوربین آیفون‌ها تصاحب کرد

اپل شرکت «اسپکترال اج» را برای افزایش قدرت دوربین آیفون‌ها تصاحب کرد

شرکت اپل به تازگی تصمیم به خرید شرکت انگلیسی «اسپکترال اج» گرفته و از این پس پتنت های این شرکت تحت نظارت مدیران اپل مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اپل تصمیم دارد تا از ایده‌های این شرکت برای افزایش قدرت دوربین آیفون‌ها استفاده کند.

بر اساس گزارش اخیر خبرگزاری بلومبرگ اپل در تلاش است تا با تصاحب سهام شرکت انگلیسی اسپکترال اج به افزایش قدرت و بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده در آیفون‌ها کمک کند.

شرکت یاد شده، در سال 2014 تأسیس شده است و از آن زمان تا کنون الگوریتم‌هایی دیجیتالی را برای افزایش کیفیت تصاویر گرفته شده با استفاده از دوربین تلفن‌های هوشمند در محیط‌های تاریک توسعه داده است. این الگوریتم‌ها به دوربین گوشی‌های هوشمند کمک می‌کند تا در محیط‌های تاریک تصاویر باکیفیت‌تری را بگیرند که دیگر نیازی به استفاده از لنزهای بهبود یافته تر و تغییرات سخت افزاری ندارند.

الگوریتم توسعه یافته توسط این شرکت با استفاده از یک شات اولیه مبتنی بر فروسرخ می‌تواند محیط اطراف خود را تشخیص دهد و پس از آن تصویر استاندارد را با استفاده از تصویر اولیه فروسرخ تصحیح می‌کند تا کیفیت آن افزایش پیدا کند.

اپل با خرید و تصاحب سهام این شرکت، عملاً تمامی پتنت ها و ایده‌های کشف شده توسط این شرکت را نیز در اختیار خود گرفته است. بر این اساس این شرکت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و برای تولید و عرضه آیفون‌های پرچم‌دار از این ایده‌ها به‌منظور تقویت کیفیت دوربین آیفون‌ها استفاده کند. این الگوریتم‌ها به‌احتمال زیاد در توسعه دوربین آیفون 12 در سال 2020 مورد استفاده قرار خواهد گرفت و از آن طریق اپل می‌تواند کیفیت دوربین‌های خود را به طور بهینه‌تری افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420